וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות ההימורים

75 אחוזים ממדור ה-NBA של וואלה! ספורט החליטו ללכת עם הסלטיקס בגמר הקלאסי. עכשיו הם מנסים לשכנע גם אתכם

אסף רביץ

אני לא אוהב להמר נגד קבוצה שיש לה גם את השחקן הכי טוב וגם את המאמן הטוב יותר בסדרה. קובי בריאנט הנוכחי הוא אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים בשיאו והוא התגבר על כל המכשולים המנטאליים שעמדו בדרכו, כולל זה של הגמר הקודם. פיל ג'קסון לא ירצה להפסיד פעמיים לאותה יריבה, זה לא מהדברים שקורים לו. אבל אני גם לא אוהב כללי אצבע.

מיותר מדי זוויות, בוסטון נראית לי כמו הקבוצה הטובה יותר: היא עמוקה יותר, מאוזנת יותר, ההגנה שלה טובה יותר, יש לה יותר כלים לבצע התאמות, היא עברה את היריבות הקשות בליגה בעוד שהלייקרס עברה יריבות בכאילו ואין לה בעיה לנצח בחוץ. אני צופה סדרה איכותית מאוד שתוכרע על הדברים הקטנים, ולבוסטון פשוט יש יותר מהם. 2:4 לסלטיקס.

מתי ברסקי

ישנם הרבה נעלמים בסדרה: האם פול פירס, מרקיז דניאלס, אלן ואלן, יכולים להאט את בריאנט? מה נשתנה בין גאסול וגארנט? האם אנדרו ביינום כשיר בכדי להגן על הצבע מפני רונדו? עד כמה השמירה של ארטסט על פירס קריטית, בהשוואה למרדפים של קובי אחר ריי אלן? מתי הלייקרס יפסידו בבית ואיך יגיבו לכך? בהתמודדות בין התקפת המשולש של טקס ווינטרס לבין שיטת השמירה של תום תיבודו, מי מהמאמנים הראשיים יגיב בזמן אמת?

ואז ישנן גם כמה ודאויות: שתי הקבוצות נוטות לאבד יתרונות גבוהים, לכן צפו למגוון קאמבקים; הגנה ומשחק קבוצתי הם חלק אינטגרלי מזהות הסלטיקס, בעוד שהלייקרס זקוקים לצלצול השכמה כדי לשמור כמו שצריך, ומאבדים איזון מול הגנה קשוחה; בוסטון עמוקה יותר - פירס, ריי-ריי וביג בייבי יהיו רשומים, בנפרד, על שלושה ניצחונות בסדרה. הפורמט 2-3-2 הוא היתרון הבולט של הלייקרס, אך אני מהמר שמשחקים 1 ו-6 ילכו לבוסטון וכך גם האליפות, בשישה משחקים.

עומר דיקמן

כשבוחנים את דרכן של שתי הקבוצות אל המעמד הזה ומשווים אותן זו מול זו, המסקנה היא חד משמעית: הקבוצה הטובה והמרשימה ביותר של הפוסט סיזן היא בוסטון סלטיקס, ובעיניי זה אפילו לא קרוב. בזמן שהלייקרס נהנו מהמון מזל שסידר להם מאצ'אפים נוחים והרחיק מדרכם את המוקשים המסוכנים, נאלצה בוסטון להתמודד מול שתי הקונטנדריות הבכירות, ללא יתרון הביתיות, והשאירה את שתיהן הרחק מאחור. הסגל בריא, הכוכבים מפוקסים, והמאצ'אפ, למרות הבדלים לא זניחים בכלל, עדיין דומה מדי לגמר של 2008.

על פניו הכל מצביע לכיוונה של בוסטון, למעט דבר אחד – יתרון הביתיות. רבות דובר על שיטת המשחקים הבעייתית של הגמר שנותנת יתרון משמעותי לקבוצה הביתית, וכשהקבוצה הביתית מכילה את הווינר הגדול ביותר בליגה הבעייה הופכת להיות כפולה ומכופלת. על מנת לזכות באליפות תצטרך בוסטון להנחיל ללייקרס את הפסד הבית הראשון בפלייאוף הנוכחי, וקיים סיכוי סביר שהיא תצטרך לעשות את זה אפילו יותר מפעם אחת. אם אתם שואלים אותי – היא מסוגלת לעשות את זה. ב-2008 הימרתי על בוסטון ב-6 ופגעתי בול. הפעם אני פחות סגור על הכמות, אבל התוצאה תישאר בעינה. בוסטון ב-5, 6, או 7.

זאב אברהמי

אני אפתח ישר בתחזית. שתי הקבוצות חילקו ביניהן את שני המפגשים השנה בהפרש מצטבר של שתי נקודות. ככה שלמרות שההימור שלי הוא לייקרס בשישה משחקים אני לא אתפלא אם אחת משתי הקבוצות הללו יגמרו את הסדרה בארבעה משחקים. זו הולכת להיות סדרה כזו שכמעט כל משחק יוכרע בזריקה האחרונה.

הלייקרס עוד לא הפסידו בבית בפלייאוף השנה, הם מלאים בתאוות נקמה על ההפסד לפני שנתיים; הסלטיקס של המשחקים האחרונים נראים כמו דרמת בית חולים אמריקאית. אני חושב שאנחנו עדיין לא ממש מבינים כמה קובי בריאנט רוצה להתנתק סופית משאקיל אוניל. פירס, גארנט וריי אלן יתנו מאבק אפי - חלון ההזדמנויות שלהם קטן ונעלם ומתישהו לברון יתחיל לקחת אליפוית - אבל את הכדורסל של בריאנט בפלייאוף הזה צריך להקליט ולשים על גבי פלזמה באחד האולמות ב"לובר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אז מה אתם אומרים? איזו אימפריה תחגוג אליפות נוספת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully