וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד צימקה ל-2:1 מול ויטוריה

הבלאנקוס ניצחו 67:80. פנאתינייקוס עלתה ל-1:2 ביוון אחרי 70:79 על אולימפיאקוס, קצורין ונימברוק בדרך לאליפות בצ'כיה

לאחר שברצלונה הבטיחה את מקומה בגמר הפלייאוף הספרדי אחרי ששלחה את מלאגה הביתה בסוויפ, ניסתה הערב (רביעי) ריאל מדריד להישאר בחיים בסדרה שלה מול קאחה ויטוריה של ליאור אליהו. קבוצתו של מסינה שרושמת עונה נוראית ידעה שהפסד יסגור סופית את העונה שלה, והציגה משחק מלחמה נהדר, בדרך לניצחון 67:80, שקובע יתרון 2:1 לויטוריה. ביום שישי תנסה ריאל להשוות ל-2:2 בויטוריה, במטרה להעביר את ההכרעה בחזרה למדריד במשחק החמישי.

קאחה ויטוריה המשיכה להראות הרבה בגרות בסדרה, כשלא התחשבה בקהל המשולהב במדריד והוליכה לאורך מרבית המשחק, כשבמחצית היא מובילה בנקודה. ריאל החלה להתעורר ברבע השלישי, ושלשה גדולה של לואיס בולוק עם הבאזר הורידה אותה ביתרון 5 לקראת הרבע האחרון, והקפיצה את האלפים ביציע. האורחים לא ויתרו, המשיכו להפעיל את ספליטר בצבע ועלו ליתרון 60:63, אבל שתי שלשות רצופות של יול ועוד אחת של פריג'יוני העלו את המארחים ל-9, ומשם ויטוריה כבר לא חזרה.

אנטה טומיץ' הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד סרחיו יול צולף 17, ורייס ו-וליצ'קוביץ' הוסיפו 11 נקודות כל אחד. טיאגו ספליטר הוליך את קלעי קאחה ויטוריה עם 17 נקודות אבל קלע רק 1 מ-7 מהעונשין, בעוד הוארטס וטלטוביץ' מוסיפים 11 כל אחד. ליאור אליהו קלע 4 נקודות ב-11 דקות והוריד ריבאונד בודד.

פנאתינייקוס שוב בשליטה

כמה דרמה יש בגמר הפלייאוף היווני. אחרי שני המשחקים הראשונים בסדרה, בהם נרשמה לא מעט דרמה והרבה דם רע, הגיע המשחק השלישי, ובסיומו עלתה קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' ליתרון 1:2, אחרי ניצחון 70:79. כבר מהפתיחה היה ברור שגם המשחק הזה הולך להיות הפכפך, כשיתרון 8 של הירוקים בסיום הרבע הראשון הפך לפיגור 5 במחצית, כשאולימפיאקוס רצה ל-13:26 ברבע השני.

שחקניו של ינאקיס המשיכו לשלוט והדאיגו את הקהל המקומי, כשכבר הוליכו ב-9 ברבע האחרון, אבל אז נתקעה אולימפיאקוס בהתקפה, קלעה רק 10 נקודות ב-10 הדקות האחרונות לעומת 28 של המארחים, והירוקים שמרו על יתרון הביתיות. דרו ניקולס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 18 נקודות, כשניקולה פקוביץ', מייק באטיסט, ואסילי ספאנוליס ופרפרוגלו קלעו 10 נקודות כל אחד. לאולימפיאקוס: ג'יאניס בורוסיס 17.

מאמן נוסף שהתקרב הערב לאליפות הוא מולי קצורין, שקבוצתו נימברוק מריחה את התואר בצ'כיה. נימברוק מחצה את פרוסטיוב 60:90 במשחק הרביעי, ועלתה ליתרון 1:3 בסדרה. רבע ראשון נהדר של שחקניו של נימברוק העלה אותם ליתרון 10, אבל המארחים לא ויתרו והצליחו לחזור עד פיגור 8 בלבד בסיום הרבע השלישי. אלא שאז ריצת 7:39 מטורפת לחלוטין ב-10 הדקות האחרונות העניקה את הניצחון לנימברוק. לאדיסלב סוקולובסקי הוליך את המנצחים עם 16, לנדרי קלע 15 למפסידים.

בטורקיה זכתה פנרבחצ'ה/אולקר באליפות, לאחר שהביסה את אפס פילזן 51:76, וניצחה 2:4 בסדרה כולה. כבר ברבע הראשון הבהירו המארחים כי הם מתכוונים לחגוג הלילה כשטסו ליתרון 10:32, וברבע השלישי כבר עלו ליתרון 33, לפני שהורידו מעט את הרגל מהגז, בדרך לחגיגות. מירסאד טורצ'אן הוליך את קלעי פנרבחצ'ה/אולקר עם 16 בעוד רוקו לני אוקיץ' הוסיף 15 ו-4 אסיסטים. צ'ארלס סמית' קלע 15 לפילזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully