וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סקיאבונה וסטוסור תיפגשנה בגמר

האיטלקייה ניצלה פרישה של דמנטייבה בחצי הגמר לאחר 6:7 בראשונה, בעוד האוסטרלית גברה בקלילות על ינקוביץ' 1:6, 2:6

מבול ההדחות של הטניסאים והטניסאיות הגדולים בשלבים המוקדמים יותר של הרולאן גארוס, המשיך היום (חמישי) כאשר שתי המדורגות הבכירות יותר בשלב חצי הגמר, אלנה דמנטייבה (5 בעולם) וילנה ינקוביץ' (4 בעולם) סיימו שתיהן את דרכן בשלב זה. דמנטייבה פרשה לאחר מערכה אחת במשחקה נגד פרנצ'סקה סקיאבונה, שממשיכה טורניר חלומי מבחינתה. המשחק השני הפגיש את ההפתעה הגדולה של הטורניר, סמתנה סטוסור, שגברה על ינקוביץ' בקלילות מדהימה 2:6, 1:6.

המשחק הראשון הפגיש את דמנטייבה (5 בעולם) וסקיאבונה (17 בעולם) - שתי יריבות ותיקות שכבר נפגשו בעבר 10 פעמים. דמנטייבה הובילה עד לפני המשחק 4:6 במאזן הפנימי, ובנוסף היא ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים וגם במשחק היחידי שהתקיים בין השתיים על חימר, אלא שסקיאבונה, שהדיחה מהטורניר את המדורגת 3 קרוליין ווז'ניאקי, הפתיעה.

סקיאבונה ניצחה את המערכה הראשונה 6:7 (3), כאשר אחריה דמנטייבה פרשה. הפרישה של דמנטייבה הייתה די מפתיעה. הטניסאית הרוסייה ירדה לאחר המערכה הראשונה כשהיא מנידה את ראשה בשלילה, כשהיא מבינה שהיא לא יכולה להמשיך. היא לא ביקשה טיפול רפואי וניגשה אל סקיאבונה ההמומה ולחצה את ידיה, ובכך הודיעה שהיא פורשת מהמשחק. הטניסאית האיטלקייה, שרשמה למעשה הופעת בכורה בחצי גמר של טורניר גרנד סלאם, ממשיכה את הטורניר הנהדר שלה והיא מרחק נגיעה מהתואר הכה יוקרתי.

חצי הגמר השני הפגיש לאחר הפרישה של דמנטייבה את ילנה ינקוביץ' (4 בעולם) וסמנתה סטוסור. דרכה של האוסטרלית לחצי הגמר הייתה המרשימה ביותר עד עכשיו, עם ניצחונות על ז'סטין הנין (בשמינית הגמר) ועל סרינה וויליאמס (ברבע הגמר), וגם בחצי הגמר היא המשיכה את דרכה עם ניצחון על הסרבית. ינקוביץ' הובילה על סטוסור 1:3 במאזן הפנימי עד המשחק הזה בין השתיים, אבל סטוסור הייתה זו שניצחה במפגש האחרון שהתקיים השנה בטורניר מיאמי, אלא ששוב במאני טיים סטוסור המשיכה בצורה מצוינת.

הטניסאית האוסטרלית הרשימה מאוד במערכה הראשונה כשניצחה אותה 2:6, ינקוביץ' לא הצליחה להתאושש מהתבוסה בראשונה, כאשר גם בשנייה סטוסור המשיכה להתעלל בה ולחבוט כל הדרך לניצחון ולגמר עם 1:6 במערכה השנייה.

מה שהיה כבר ידוע עוד לפני חצי הגמר זה שתהיה אלופה חדשה השנה בפריז, מאחר ואף אחת מהטניסאיות שהגיעו למעמד הזה לא זכתה ברולאן גארוס, וגם לא בשום תואר גרנד סלאם אחר. כעת, תהיה לנו אלופה חדשה ומאוד מפתיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully