וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פרגוואי ניצחה את יוון 0:2

שערים של ורה (9) ובאריוס (25) העניקו לנבחרתו של חרארדו מרטינו ניצחון. סרביה עדיין מחפשת ניצחון אחרי 0:0 מול פולין

יריבתה של ישראל במוקדמות היורו הקרוב, יוון, קיבלה הערב (רביעי) הזדמנות לערוך ניסוי כלים לקראת המונדיאל ההולך ומתקרב, אלא שעבורה הערב הזה היווה סטירת לחי מצלצלת. היוונים, שיפתחו את הקמפיין שלהם מול נבחרת דרום קוריאה, כשלו מול פרגוואי, הפסידו 2:0 ולא הצליחו למצוא שער לרפואה במשך כל 90 הדקות.

פרגוואי, שתתמודד עם אלופת העולם מאיטליה כבר במחזור הראשון, עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-9 מרגליו של אנריקה ורה. היוונים התקשו מאוד להיכנס למשחק, ובדקה ה-25 הכפילה פרגוואי את יתרונה, כשהפעם הגיע תורו של לוקאס באריוס למצוא את הרשת. עד לסיום ניסה רהאגל לשנות את הכיוון של המשחק וערך חמישה חילופים, אבל גם אלו לא הצליחו לשנות דבר, והיוונים ירדו מנוצחים. ניצחונה של פרגוואי בוודאי יכניס לא מעט ביטחון בנבחרת הדרום אמריקאית, שתנסה להיאבק יחד עם סלובקיה וניו זילנד על הכרטיס השני לשמינית הגמר מבית ו'.

במשחק מבחן חשוב עבור סרביה, שפגשה את פולין שלא תשחק במונדיאל הקרוב, סיימה הנבחרת של רדומיר אנטיץ' ב-0:0 מאכזב. הסרבים, שכבר נוצחו על ידי ניו זילנד במשחק המבחן הראשון, קיוו לרשום ניצחון ראשון, אבל יאלצו להמתין למשחק המבחן האחרון שמצפה להם בשבת הקרובה כשהם יתמודדו נגד קמרון. בכל מקרה, הם נתקלו לא רק ביריבה קשוחה, אלא גם במזג אוויר גשום באוסטריה ותנאי מגרש רעים במיוחד.

הסרבים עלו בהרכב שכלל שני חלוצים, דנקו לאזוביץ' וניקולה זיגיץ', אבל השניים לא הצליחו להרשים יותר מדי. ההגנה של סרביה נאלצה לעבוד קשה בדקה ה-16 עם הזדמנות כפולה של הפולנים, אבל שתי דקות לאחר מכן זיגיץ' כבר ציפה לפנדל אחרי שנפל ברחבה, כשהשופט לא הסכים עימו. בהמשך המחצית הראשונה הפולנים היו טובים יותר, אבל לא הצליחו למצוא את השער. גם במחצית השנייה פולין הגיעה למספר הזדמנויות, אבל השוער המחליף, ולדימיר סטויקוביץ', היה במקום.

הונדורס, ששובצה לבית ח' במונדיאל יחד עם ספרד, צ'ילה ושוויץ, הראתה שגם היא רחוקה מלהיות מוכנה לאתגר, כשסיימה בתיקו 0:0 מאכזב במיוחד עם נבחרת אזרבייג'ן.

במשחקים שהפגישו נבחרות שלא תשחקנה במונדיאל:

רומניה - מקדוניה 1:0 (ואנס סיקוב 28)
נורבגיה - אוקראינה 1:0 (רומן זוזוליה 78)
בלארוס - שבדיה 1:0 (כריסטיאן ווילהאלמסון 48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully