וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו האריך את חוזהו באנגליה עד 2012

החוזה החדש מבטיח כי האיטלקי לא יעבור בסיום המונדיאל לאינטר. קאפלו: "עכשיו נוכל להיות ממוקדים לחלוטין במונדיאל"

כישלון אינו זר לאף אוהד של הנבחרת האנגלית בכדורגל בשנים האחרונות. פעם אחר פעם מתחילה בניית הציפיות של הנבחרת מהאי הבריטי, רק כדי להתרסק באליפות עצמה, ולהחזיר את הנבחרת האנגלית אל הקרקע. אלא שבתקופה האחרונה רוחות שונות מנשבות באנגליה עם בואו של פאביו קאפלו האיטלקי, שהחזיר את התקווה לאוהדים האנגלים. האיטלקי שהחליף את סטיב מקלארן, אותו מקלארן שכשל בהבאת הנבחרת ליורו 2008, רשם עד כה מאזן של 16 ניצחונות ב-22 משחקים, כשאת הבית שלה במוקדמות המונדיאל סיימה אנגליה עם מאזן מושלם מלבד משחק אחד.

"תמיד רציתי להישאר עד סוף החוזה שלי", אמר קאפלו לאחר החתימה. "עכשיו נוכל להיות ממוקדים לחלוטין במונדיאל". גם בהתחאדות הביאו סיפוק רב מהחתימה: "אנחנו מאוד מרוצים לקבל את ההתחייבות של פאביו לשנתיים נוספות" אמר דייב ריצ'ארדס, יו"ר ההתאחדות האנגלית. "טוב שהצלחנו לסכם את התנאים הללו לפני שהנבחרת טסה לדרום אפריקה".

בהתאחדות האנגלית ראו בקאפלו כאיש המתאים להוביל את הנבחרת גם לאחר המונדיאל, אבל סעיף בחוזהו איפשר לו לצאת מהחוזה, סעיף שמיד גרר גל של שמועות כי האיטלקי יחליף את ז'וז'ה מוריניו באינטר, כבר בעונה הבאה. החוזה שנחתם הערב (רביעי) למעשה סותם את הגולל על מהלך שכזה, וללא ספק מכניס ביטחון בכל המערכת האנגלית, קצת יותר משבוע לפני פתיחת המשחקים בדרום אפריקה.

ההתאחדות האנגלית ניהלה מגעים עם המאמן בימים האחרונים בכדי לוודא שהאיטלקי לא יברח לשום מקום, לאחר שנשיא אינטר, מאסימו מוראטי אמר לפני מספר ימים: "אהיה מאוד מרוצה אם קאפלו ישחרר את עצמו לאחר המונדיאל". האיטלקים נאלצו להיפרד ממוריניו שהוביל אותם כל הדרך לאליפות, גביע איטלקי וגביע האלופות, וקיוו למצוא מחליף ראוי, אבל כאמור, ייאלצו להמשיך לחפש. עכשיו נותר רק לראות מה יעשה קאפלו עם הנבחרת במונדיאל, כיוון שכישלון צרוף, כפי שהאנגלים רגילים אליו, עלול עוד לשנות שוב את התמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully