וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל דחתה הצעה של בארסה על פברגאס

התותחנים הודיעו רשמית שהקפטן יישאר עד 2015 וסירבו לפנייה של בארסה מאמש לרכוש אותו: "אין לנו כוונה למכור אותו"

אם מישהו חשב שארסנל תתפתה לכסף הגדול ותשחרר את ססק פברגאס, הקבוצה של ארסן ונגר הוכיחה שהיא לא ממהרת לעשות זאת. התותחנים סירבו להצעה למכור את השחקן והשיבו בשלילה לברצלונה, שחושקת בשירותיו ומעוניינת לרכוש אותו.

מנכ"ל בארסה, ז'ואן אוליבר, צוטט הבוקר (רביעי) כאומר שקבוצתו הגיבה לתג המחיר של ארסנל - 80 מיליון ליש"ט עבור השחקן - אך ההצעה הזו נדחתה כשבארסנל מצפים שפברגאס ישלים את חוזהו לפחות עד 2015. הסירוב הזה מגיע למרות שעל פי הדיווחים השחקן רוצה לעזוב את ארסנל והודיע על כך עוד לפני תחילת ההכנות לגביע העולמי בשיחה שערך עם ארסן ונגר.

בארסנל הודיעו באתר הרשמי של הקבוצה כי "קפטן ארסנל, ססק פברגאס, נמצא תחת חוזה עם המועדון עד קיץ 2015. הוא מוערך מאוד כחלק מהקבוצה וכחלק מהתוכניות שלנו לעתיד. עקבנו אחרי הספקולציות סביב ססק עם אפשרות שהוא יעבור למועדון אחר כשלא הייתה שום פנייה רשמית עבורו ורק שתי הצעות לחילופי שחקנים עמדו על הפרק, אך הבהרנו שאין לנו כוונה להעבירו. אתמול בערב קיבלנו הצעה מברצלונה עבור ססק ובתגובה אמרנו מיד ובצורה נחרצת פעם נוספת שאין לנו כוונה למכור את הקפטן שלנו".

פברגאס ממתין בינתיים בסבלנות להתפתחויות בעניינו ואמר בנושא: "אני מנסה לחיות את העתיד יום אחרי יום ולא לחשוב מעבר לזה. מעבר לכל, אני רוצה להמשיך ליהנות מהכדורגל, וזה הדבר הכי חשוב. לגבי העתיד שלי? טוב, הייתי שמח לזכות בגביע העולמי בדרום אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully