וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "ברגע האמת הדברים ייראו יותר טוב"

עוזר מאמן הנבחרת טל בנין חזר אופטימי מהמסע לדרום אמריקה למרות התבוסות. ארבייטמן מתנחם: "מבחינה חברתית היה מצוין"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל נחתה היום (רביעי) אחר הצהריים ממסעה בדרום אמריקה, שהסתיים כזכור עם שני הפסדים מוחצים - 4:1 לאורוגוואי ו-3:0 לצ'ילה. יש להזכיר כי ישראל הגיעה למשחקים עם סגל חסר מאוד, והיא פגשה שתי נבחרות די איכותיות שנהנו מקהל ביתי והגיעו למשחק מלאי מוטיבציה ודריכות לקראת נסיעתן למונדיאל, אך גם זה לא מסביר את היכולת החלשה של ישראל, בשני משחקיה הראשונים תחת המאמן החדש, לואיס פרננדז.

פרננדז עצמו לא הגיע ארצה, ומי שייצג את הצוות המקצועי היה עוזר המאמן טל בנין. "אנחנו רק עכשיו מתחילים לעבוד, אבל יש לנו עוד הרבה מה לעשות", אמר בנין, ששמר על אופטימיות: "אי אפשר לעשות יותר מדי שינויים בכל מה שקשור לנבחרת. יש שחקנים שמשחקים כבר לאורך שנים עם ניסיון, יש צעירים, יש שחקנים שיהיו בכושר כזה או אחר לקראת המשימות. ברגע נתון הדברים ייראו יותר טוב, כרגע אין אפילו מה להתייחס לזה. מה שחשוב היה להתרשם בשלב המוקדם הזה. גם אתם יודעים שיש הרבה שחקנים חסרים. התכוננו מול נבחרות שהתכוננו לגביע העולם. יש לנו עוד לו"ז עמוס ונעבוד קשה עד ספטמבר".

שלומי ארבייטמן מודע לאיכות היריבות מולן התמודדה הנבחרת. "שיחקנו מול שתי נבחרות יוצאות מהכלל, אין מה לזלזל בהן", אמר ארבייטמן, "היה קשה מאוד, קשה להגיע להפתעות. אנחנו נבחרת טובה מאוד, אבל זו רק התחלה. יש לנו עוד זמן להשתפר. המאמן יודע מה לעשות ואנחנו סומכים עליו, אני בטוח שנעשה את מה שנצטרך במשחקים החשובים. ברור שרצינו תוצאות יותר טובות, אבל שיחקנו מול קבוצות מצוינות. שיחקנו הכי טוב שיכולנו. זו רק ההתחלה ואני בטוח שיהיה הרבה יותר טוב".

ניר ביטון, שערך את הופעת הבכורה שלו: "באנו בסוף העונה ושיחקנו מול נבחרות שמתכוננות למונדיאל ובאות עם מוטיבציה מול הקהל שלהן. סך הכל היו משחקים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully