וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו חתם באל אהלי מאיחוד האמירויות

בלם יובנטוס ונבחרת איטליה יעבור מיד בתום המונדיאל לקבוצה, בה חתם לשנתיים. יו"ר אל אהלי: "עסקה חשובה בשבילנו"

קפטן נבחרת איטליה פאביו קנבארו טרוד בימים אלה בהכנות למונדיאל, אבל מסתבר שלא רק בהן. היום (רביעי) נודע שהבלם בן ה-36, שרשם 132 הופעות בנבחרת, חתם באל אהלי, אלופת איחוד האמירויות. קנאברו חתם על חוזה לשנתיים ויצטרף למועדון לאחר שיסתיים גביע העולם, ב-11 ביולי.

קנבארו מסר: "אני מאוד מאושר שהגעתי לסיכום עם אל אהלי. חשבתי על לעבור לדובאי כבר מזמן, זו עיר שאני אוהב", בנוסף אמר הבלם שאין לו חרטות על עזיבת יובנטוס. על פי הדיווחים, קנבארו צפוי להרוויח כמיליון יורו לעונה, סכום שעשוי לתפוח לחמישה מיליון, כולל בונוסים שונים.

יו"ר אל אהלי עבדולאה אל נאבודה פירסם הודעה רשמית על החתימה: "חתמנו על חוזה לשנתיים עם בלם אלופת העולם מ-2006, פאביו קנבארו. העסקה הזו עם שחקן כמו קנבארו היא אחת העסקאות הכי חשובות בשבילנו מפני שהוא שחקן עם ניסיון נפלא וכישרון גדול. כמו כן, הוא אחד הבלמים הכי טובים בעולם".

קנבארו בן ה-36 עבר בשנות הקריירה שלו בנאפולי, פארמה, אינטר, יובנטוס וריאל מדריד. אף על פי שמדובר בחיזוק משמעותי במיוחד לאל אהלי, אין ספק שקנבארו של השנה האחרונה בגברת הזקנה הוא לא אותו בלם ברזל שהתרגלנו לראות בשנים שלפני כן ובטח לא אותו שחקן שהוביל את איטליה לזכייה במונדיאל 2006 בגרמניה. הרבה מאוהדי איטליה האמינו שהבלם אפילו לא יזומן לסגל הנבחרת לדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully