וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי מתקרב לבני יהודה

החלוץ, ששוחרר מאנטליהספור הטורקית, שוחח עם גורם בקבוצה על התנאים הכספיים, והביע נכונות לשחק עבור דרור קשטן

פיני בלילי, ששוחרר השבוע מקגבוצתו הטורקית אנטליהספור , נמצא במגעים מתקדמים עם בני יהודה והוא עשוי ללבוש את המדים הזהובים בעונה הבאה. אמש (שלישי) התקיימה שיחה בין גורם בקבוצה לשחקן, כאשר בלילי הביע את נכונותו לשחק בשכונת התקווה ולחבור שוב אל דרור קשטן, המאמן שאימן אותו בתקופה הנפלאה של השניים בהפועל תל אביב בתחילת העשור. בשיחה נדונו גם התנאים הכספיים של השחקן, ונכון לעכשיו נראה ששני הצדדים יסכמו בקרוב מאוד לקראת העונה הבאה. אחרי מכירתו של אלירן עטר, חיפשו בקבוצה ישראל לאיוש עמדת החלוץ, כשבין השאר הוזכר שמם של טוטו תמוז מבית"ר ירושלים ואילייה יברויאן שצפוי להשתחרר ממכבי תל אביב.

קשטן צפוי לחזור ביום חמישי מחופשה פרטית בארצות הברית, כאשר עד כה ניסו ראשי הקבוצה לשמור כמה שיותר על הסגל שסיים בעונה שעברה, כאשר נכון לעכשיו מי שיעזבו את העונה הם אלירן עטר (שנמכר למכבי תל אביב) ומהראן ראדי (שהביע את נכונותו לעזוב).

במועדון ממשיכים במשא ומתן עם מספר שחקנים שסיימו חוזה, כדי להמשיך איתם את ההתקשרות בעונה הבאה, בתוכם הקפטן אסי בלדוט, שצפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים נוספות במועדון. גם עם המגן איציק עזוז נערכה פגישה ונכון לעכשיו עדיין קיימים פערים כספיים בין הצדדים, אולם במקרה של עזוז מדובר גם בשיקולים מקצועיים, שכן השחקן עצמו לא מעוניין לבלות עונה נוספת כמחליף על הספסל, ומחזיק במספר הצעות מקבוצות בליגת העל, אולם יתכן מאוד כי ימשיך בקבוצה אם יבין כי הוא נכלל בתוכניותיו המקצועיות של המאמן קשטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully