וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן: "אנחנו מתעסקים בעצמנו"

הצעירה התאמנה לקראת שבדיה (ו', 17:00, ערוץ 1), והמגן סירב להתייחס ליריבה. סהר צפוי לפתוח בחוד, הכניסה חופשית

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הנבחרת הצעירה של ישראל (עד 21) ערכה אימון נוסף לקראת המשחק המכריע מול שבדיה ביום שישי (17.05, נס ציונה) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2011. בשל העובדה שהערב ייערך אימון נוסף, אימון הבוקר היה קליל והתמקד בעיקר בתרגול מצבים חופשיים, בעיטות עונשין והגבהות קרן. על פי התרגול נראה כי המאמן מוטי איוניר יפתח מול הסקנדינבים במערך התקפי. בן סהר צפוי לפתוח לצדם של מאור בוזגלו, גיא אסולין, אייל גולסה, כאשר אלמוג כהן תופקד בקישור האחרוי לצדו של לירוי צעירי. מי שעוד נמצא בתמונת ההרכב הוא החלוץ עומר דמארי, ורק ביום חמישי תתבהר תמונת ההרכב.

מי שייחסר, ככל הנראה, לנבחרת, הוא הקשר הפתוע ביברס נאתכו, שסובל ממתיחה בריר הירך האחורי. נאתכו נפצע במהלך משחקה של הנבחרת הלאומית הבוגרת במשחקה נגד צ'ילה. גורם בנבחרת אמר: "עצם הנסיעה של נאתכו עם הנבחרת לצ'ילה הייתה החלטה טפשית. לא ברור למה נאתכו היה צריך להצטרף למסע הזה, ועוד יותר לא ברור למה נתנו לו לשחק 90 דקות, כשלנבחרת מצפה עכשיו אחד המשחקים הכי חשובים בשנים האחרונות".

אריאל הרוש, שהצטרף השבוע לנבחרת הצעירה, אמר לקראת המשחק: "הנבחרת הצעירה היא כמו משפחה חמה. תמיד כיף להגיע לנבחרת, האווירה מצוינת וכולנו כאן במטרה משותפת אחת - להעפיל לאליפות אירופה. יש בנבחרת שלנו שחקנים מצוינים, ואנחנו צריכים את האוהדים מאחורינו. אני משוכנע שהאצטדיון בנס ציונה יהיה מלא, ואנחנו צריכים להרגיש את הקהל דוחף אותנו לכל אורך 90 הדקות כדי שנקבל הרגשה ביתית".

בן סהר הוסיף: "אני משוכנע שכל אחד מהשחקנים ייתן את כל מה שיש לו מול שבדיה כדי שנוכל לעשות עוד צעד לעבר משחקי הפלייאוף על העלייה ליורו. אנחנו מכירים את השבדים ויודעים שמדובר באחת הנבחרות החזקות באירופה, אבל גם לנו יש נבחרת מצוינת עם שחקנים מוכשרים בכל העמדות, ובבית מול הקהל שלנו אני מקווה שנוכל להציג יכולת טובה ולצאת עם התוצאה הרצויה מבחינתנו".

על חשיבות המשחק הוסיף חלוץ אספניול: "כולנו רוצים מאוד לשחק בטורניר הגמר של אליפות אירופה בדנמרק ב-2011. זו חוויה שכל שחקן רוצה להשתתף בה, וכדי להגיע לשם אנחנו חייבים לנצח את שבדיה בבית, ולעשות תוצאות טובות גם בחוץ מול השבדים ובבית מול מונטנגרו בספטמבר. אני חושב שיש לנו את הכלים לעשות את זה".

כזכור, הנבחרת הצעירה של ישראל נמצאת במקום השלישי בבית 6 של מוקדמות אליפות אירופה 2011 בדנמרק. לנבחרת יש 10 נקודות (5 משחקים), כשמקדימות אותה מונטנגרו המובילה עם 13 נק' (6 משחקים), ושבדיה השניה שגם לה 10 נקודות (4 משחקים). לנבחרת נותרו שלושה משחקים בקמפיין מול שבדיה בבית ובחוץ, ומול מונטנגרו בבית. ההתאחדות קבעה כי הכניסה למשחק נגד שבדיה תהיה חופשית באמצעות כרטיסים שיחולקו בקופות האיצטדיון ביום המשחק החל מהשעה 15:30. הכרטיסים יחולקו בשיטת 'המקדים זוכה', ולא תתאפשר כניסה ללא כרטיס.

השבדים, השוהים בקפריסין כהכנה למשחק, התעדכנו בחדשות על תקרית המשט ולא התלהבו להגיע לישראל. למרות זאת, אישרו ראשי הנבחרת כי יגיעו בכל מקרה לישראל כמתוכנן ביום חמישי היישר ממחנה האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully