וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "למדנו מבוסטון מה נדרש כדי לנצח"

קובי סבור שהלייקרס בשלים יותר מאשר ב-2008: "יש לנו מה שצריך: הגנה, אנרגיה וריבאונד". ריברס: "לא נבנה על העבר"

חובבי ה-NBA כבר מצפים בקוצר רוח לפתיחת סדרת הגמר בין הלייקרס לסלטיקס, אחת היריבויות הקלאסיות של הספורט האמריקאי, ולקראת יום חמישי בלילה הרוחות כבר סוערות. בבוסטון מקווים להשלים ניצחון שני רצוף על החבורה מהוליווד, אחרי שכבר גברו עליהם ב-2008, אבל מאמן הסלטיקס דוק ריברס יודע שלעבר ולהיסטוריה אין חשיבות (2:9 לבוסטון בסדרות הגמר).

"סלטיקס-לייקרס חשובה לכל אחד בגלל המשמעות ההיסטורית של הסדרה, גם לבחורים הצעירים", אומר ריברס, "אבל מה שהיה ב-2008 זה עבר. אנחנו לא הולכים לבנות על זה. יש להם קבוצה אחרת לחלוטין".

ריברס מתכונן להתמודדות עם כוכב הלייקרס קובי בריאנט. "אתה אוהב אותו אם הוא בקבוצה שלך, ואתה לא אוהב אותו אם הוא בקבוצה השנייה", יודע ריברס, שזוכר איך ההגנה והתשוקה של קבוצתו הכריעו את הסדרה הקודמת.

"הם לימדו אותנו מה נדרש כדי לנצח", אמר בריאנט, שחולם על טבעת חמישית שתחקוק את שמו גבוה עוד יותר בספרי ההיסטוריה של המועדון, "עכשיו יש לנו מה שצריך בשביל האליפות - הגנה, אנרגיה וריבאונד - הרבה יותר מאשר לפני שנתיים".

גם מאמן האלופה פיל ג'קסון מאמין בחניכיו: "בפעם שעברה (2008) היינו צעירים בלא מעט מקומות, אבל השנה יש לנו קבוצה בוגרת ומנוסה". דרק פישר מחזק את הדברים: "אנחנו לומדים יותר ויותר על מה נדרש כדי להיות הטובים ביותר. אנחנו חכמים יותר ממה שהיינו אז, וזו הייתה התפתחות טבעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully