וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכסיקו: ג'ובאני שוקל לעזוב בשל ניפוי אחיו

דוס סנטוס זועם על אי הכללתו של אחיו, ג'ונתן, בסגל הסופי. "ג'יו מאוד פגוע והוא רוצה להיות איתנו בבית", אמר אביו זיזיניו

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

שחקן טוטנהאם ג'ובאני דוס סנטוס עשוי לסרב להצטרף לסגל נבחרת מכסיקו למונדיאל הקרוב, זאת לאחר שאחיו הצעיר ג'ונתן נשאר מחוץ לסגל הסופי של חאבייר אגירה. האח בן ה-21 מאוד זועם על ניפויו מהסגל של ג'ונתן וגם אביו זיזיניו, שהיה כדורגלן מקצועני בעצמו, הודה שבנו עשוי לסרב לשחק במדי הנבחרת בשל המקרה.

"ג'יו מאוד פגוע והוא רוצה להיות איתנו בבית", אמר זיזיניו, שסיפר שג'ובאני התקשר אליו בדמעות. "הוא כרגע עם הנבחרת, אבל לא מרגיש טוב עם זה. אנחנו לא יודעים אם הוא ישחק במונדיאל או לא, אנחנו לא יודעים כלום עדיין".

מוקדם יותר סיפרו שחקני הנבחרת המכסיקנית כי הם מנסים לנחם את ג'ובאני דוס סנטוס. "אנחנו רוצים שג'ובאני ירגיש טוב", סיפר חרארדו טוראדו, "ג'ונתן לא ישחק ואנחנו צריכים לנחם את אחיו ולתמוך בו. אנחנו מדברים איתו ונותנים לו להרגיש את התמיכה של הקבוצה". טוראדו התייחס גם להצהרות של אביהם של האחים דוס סנטוס: "אנחנו צריכים להסתכל על ההצהרות האלה ככאלה שבאות מאב שבא להגן על בנו, לא ראיתי את הדברים, אבל צריך להתייחס לכל בפרופורציות המתאימות".

זיזיניו גם חשף שבנו ג'ונתן דוס סנטוס, קשר ברצלונה בן ה-20, יפרוש מהנבחרת בשל ההחלטה של אגירה. "ג'ונתן אמר לי שהוא יעזוב את הנבחרת המכסיקנית ואני לא רוצה שהוא ישחק שם יותר בכל מקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully