וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן מרוויק: "יצרנו עומק במשחק שלנו"

מאמן הולנד מרוצה מה-1:4 על גאנה, שהושג ללא רובן הפצוע. קיירוש אחרי ניצחון פורטוגל על קמרון: "הנבחרת עפה על המגרש"

אם לשפוט על פי הקלות היחסית בה הולנד הביסה את גאנה בתוצאה 1:4, הרי שהציפיות הגבוהות מנבחרת האורנג' במונדיאל אינן מופרכות. הולנד עמוסת הכישרון הרשימה מול הגנאים, וגם ללא אריאן רובן הפצוע לא התקשתה לגבור על הגנאים ברוטרדם, במיוחד לאחר שאלה נראו שפופים בעקבות ההודעה כי מייקל אסיין הפצוע לא ישחק בדרום אפריקה.

"היינו סבלניים מול יריבה שהשתמשה בהתקפות מתפרצות", אמר בסיום מאמן הולנד ברט ואן מרוויק , "אם משחקים עם הרבה שחקנים יצירתיים אז צפוף ליד השער, אבל הפעם שיחקנו טוב ויצרנו עומק במשחק שלנו. חבל שספגנו כי שמרנו טוב, זה היה קצר בתקשורת".

ואן מרוויק יכול להיות מרוצה מכושרם של שחקניו, ויכול להיות מרוצה גם מהעובדה שרשם שיא כשהיה לאחר המשחק הזה המאמן היחיד בתולדות הולנד שהשיג רצף של 18 משחקים ללא הפסד. תחת ואן מרוויק הפסידה הולנד רק משחק אחד, ב-6 בספטמבר 2008, כשאוסטרליה גברה עליה 1:2.

רובין ואן פרסי היה מרוצה אף הוא לאחר המשחק, והחמיא במיוחד לחברו לנבחרת, הקשר איברהים אפלאי. "אני נהנה לשחק עם אפלאי, אנחנו ידועים בדיוק מה השני יעשה, הקשר בינינו תמיד היה שם, אני לא אתפלא אם אפלאי ייבחר ל-11 של המונדיאל, הוא התפתח לשחקן ברמה עולמית". ואן פרסי חתם את דבריו בפרץ של אהבה למולדתו. "אני שמח שנולדתי הולנדי. אנחנו מדינה יחסית קטנה, אבל יש לנו שחקנים מצוינים".

קיירוש: "המשחק נגד חוף השנהב יהיה מהיר, ואנחנו נהיה דרוכים יותר"

פורטוגל קרטעה בתחילת משחקי ההכנה למונדיאל 2010, ואכזבה רבים מאוהדיה כשסיימה ב-0:0 מפתיע ומביך עם קייפ ורדה היקיונית. מאמן פורטוגל קרלוס קיירוש דחה את הביקורת כלפי שחקניו, וטען כי נבחרתו רק בתחילת הדרך. אמש (שלישי), הפורטוגלים ניצחו 1:3 את קמרון, וכבר נראו טוב יותר לקראת המשימה בדרום אפריקה.

"השחקנים ביצעו את מה שביצענו בהכנות", אמר קיירוש, "חלק מהם כמו דקו וקרבאליו באו בכושר לא טוב, אחדים סבלו מעומס משחקים ואחרים סבלו מפציעות. נגד קמרון הגענו בסגל שיהיה במונדיאל. שחקנים כמו נאני, דני וריקרדו קוסטה שיחקו עם הרבה התלהבות. הנבחרת עפה על המגרש".

משחקה הראשון של פורטוגל במונדיאל יהיה נגד חוף השנהב, וקמרון דימתה עבורה את היריבה האפריקאית. "המשחק נגד חוף השנהב יהיה מהיר, ואנחנו נהיה דרוכים יותר", אמר קיירוש, "תמיד היינו מאורגנים ומנענו משחקנים להכינס לרווח שבין הקישור להגנה".

קיירוש התייחס לכדור החדש עמו ישחקו במונדיאל, כדור שגרר לא מעט תלונות משחקנים, בעיקר שוערים. "אני חושב שכריסטיאנו רונאלדו לא אוהב את הכדור, כי היו לו כמה הזדמנויות להבקיע", התייחס המאמן לאופן בו כוכבו הגדול התייחס לכדור, "מצד שני, לשחקנים מהירים כמו רונאלדו קל יותר לרוץ עם הכדור. זה הופך את המשחק ללא צפוי ולכן גם ליותר מרגש, אבל פוגע באיכות המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully