וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "לא שיחקתי רע, נשכח מזה"

השוויצרי, שהפסיד לרובין סודרלינג ברבע גמר הרולאן גארוס, לא בדיוק משדר לחץ בעקבות ההדחה: "שיחקתי ממש ממש טוב"

רוג'ר פדרר לא ציפה לזה. עולם הטניס לא ציפה לזה. ספק אם אפילו רובין סודרלינג ציפה לזה. רבע גמר הרולאן גארוס ששוחק היום (שלישי) בפריס הגשומה היה מפתיע, דרמטי ולא יהיה מוגזם לומר שאפילו חד פעמי. 12 פעמים בעבר נפגשו פדרר וסודרלינג ו-12 פעמים הייתה ידו של השוויצרי על העליונה. בגמר רולאן גארוס 2009 פדרר ניצח 0:3 את סודרלינג וזכה לראשונה בתואר אלוף הרולאן גארוס. השבדי חיכה וחיכה, והגיש לפנומן מבזל את הנקמה קרה ורטובה. הפסקות הגשם לא מנעו מסודרלינג להציג טניס נחוש ומלא עוצמה, התקפי ומדויק, והשבדי ניצח ברבע הגמר את פדרר בתוצאה 6:3, 3:6, 5:7, 4:6. רצף 23 הופעותיו של פדרר בחצאי גמר של טורנירי גראנד סלאם נקטע. סודרלינג עומד על מאזן 12:1 מול השוויצרי, אבל הוא גם עומד עכשיו בחצי הגמר, בו יתמודד מול הצ'כי תומאס ברדיך.

"באתי לטורניר מלא ביטחון והיום שיחקתי ממש ממש טוב", אמר בסיום סודרלינג בן ה-25, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין. פדרר נראה נינוח במערכה הראשונה, בה ניצח, אבל אז סודרלינג הפעיל לחץ רב על יריבו, ניסה להשיג ווינרים בכל הזדמנות, ולמרות שהמשחק הופסק פעמיים בשל הגשם, הוא לא יצא מריכוז. "ברור שזה נחמד לנצח את המדורג 1 בעולם", הוסיף סודרלינג והזכיר את הגמר אשתקד, "אני חושב בשתי הפעמים ששיחקנו פה במגרש המרכזי שיחקתי טניס טוב. זאת הרגשה טובה".

על המאזן האישי מול פדרר אמר סודרלינג: "הפסדתי לו הרבה פעמים, אז זאת הרגשה אדירה לנצח ולעצור את הרצף". כשנשאל סודרלינג האם הניצחון על פדרר גדול בעיניו מהניצחון על רפאל נדאל בשנה שעברה על החימר הפריסאי, השיב השבדי: "זאת שאלה קשה, אני חושב ששני הניצחונות גדולים, שניהם היו מדורגים ראשונים בעולם. הם שחקנים שונים, ואני שמח שהראתי שאני יכול לנצח את שניהם". בחצי הגמר יפגוש סודרלינג את ברדיך, כך שיפגוש את נדאל רק אם שניהם יגיעו לגמר הטורניר.

פדרר נשאל על ידי העיתונאים בעיקר על אכזבתו משבירת הרצף, ואמר: "כל השיאים מגיעים לסוף בשלב מסוים. אתה מקווה שזה לא יקרה, אבל זה קורה. זה היה רצף מצוין. עכשיו יש רצף של רבע גמר לדעתי. זה היה רצף מדהים. אם הייתי יכול לחתום על הגעה לחצאי הגמר עם רצף כזה, הייתי עושה את זה עכשיו".

גם מהמשחק עצמו סירב פדרר להתרגש וסירב להאשים את מזג האוויר בהפסד. "אני לא חושב ששיחקתי רע, ולכן זה קל יותר להסתובב בהרגשה הזו", אמר השוויצרי. "התנאים היו קשים לשנינו, ואני חושב שסורלינג הגיע והציג טניס מצוין. הוא היכה טוב ושיחק אגרסיבי. כשחזרנו אחרי הגשם הוא שיחק טוב. אלה תנאים קשים. אני לא יכול להתלונן על התנאים. הרגשתי שהטניס שלי היה מספיק טוב להגיע לכאן ולזכות בטורניר שוב, אבל זה לא היה המקרה היום. נתקדם לעונת הדשא ונשכח מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully