וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו בספק גדול למשחק הצעירה בשישי

קשר קאזאן סוחב פציעה בשריר הירך האחורי מצ'ילה, הסיכויים שישחק נגד שבדיה (ערוץ 1): נמוכים. איוניר: "השבדים יגיעו"

אימג'בנק GettyImages

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

רגע לפני הקרב החשוב של הנבחרת הצעירה של ישראל נגד שבדיה, מתברר כי הסיכויים שביברס נאתכו, קשרה של רובין קאזאן, נמצא בספק גדול להתמודדות וגדלים הסיכויים כי הוא יחמיץ את המשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה ביום שישי הקרוב.

נאתכו, ששיחק עם הנבחרת הבוגרת בצ'ילה וסוחב פציעה בשריר הירך האחורי מאותו משחק, נחת היום (שלישי) בארץ, שוחרר למנוחה ולא התאמן, כשרק לקראת סוף השבוע יוודע מצבו ואם הוא יוכל לשחק נגד השבדים. בכל מקרה, אל הסגל של מוטי איוניר הצטרפו בן סהר ואריאל הרוש, שחזרו ממשחק הנבחרת הלאומית באורוגוואי. המשחק עצמו יתקיים בשישי (17:00) באיצטדיון בנס ציונה ויועבר בשידור ישיר בערוץ 1.

"אנחנו נכנסים להכנות ספציפיות יותר", סיפר מוטי איוניר באימון הנבחרת. "אם עד היום התעסקנו בהחזרת השחקנים לכושר גופני, עכשיו אנחנו מתכוננים למשחק עצמו, לדברים שהשבדים עושים ולמה שאנחנו רוצים לעשות. יש לנו שלושה ימים ונעשה את זה בצורה הטובה ביותר".

על העובדה שהשבדים הביעו חוסר רצון להגיע לישראל על רקע תקרית המשט, אמר איוניר: "זו פעם ראשונה שאני מאמן נבחרת או קבוצה ודבר כזה קורה, אבל זה כל כך לא מעניין אותנו מה שהם אמרו, מבחינתי זה לא קיים. הם יגיעו, ישחקו והם יכולים להתעסק במה שהם רוצים, אנחנו מתעסקים במשחק. עד שלא הודיעו לי שאין משחק, יש משחק, ולכן ההכנות רגילות".

לגבי ההיעדרות הצפויה של נאתכו, אמר המאמן: "ביברס נסע הביתה להתאושש אחרי הטיסה. דיברתי איתו והוא לא בריא במאה אחוז. הוא יתאושש ויגיע אלינו. לדעתי הוא לא יהיה כשיר למשחק, בטח שלא לפתוח בהרכב. הוא שחקן חשוב מאוד שלנו ונצטרך להתארגן ולשחק בלעדיו. נעלה עם הרכב טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully