וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדז: "אי אפשר להטיל ספק בקסיאס"

שוערה של ברצלונה העניק גיבוי מלא לקולגה שלו בנבחרת ספרד: "יש לו רקורד מדהים, אני בר מזל להתאמן לצידו"

לא מעט חששות הועלו כאשר ויסנטה דל בוסקה החליט לזמן לראשונה את ויקטור ואלדז בתור השוער השלישי של נבחרת ספרד לקראת המונדיאל. שוערה של ברצלונה הציג יכולת נפלאה בעונה החולפת, אך בספרד חששו מההשפעה שתהיה להגעתו על איקר קסיאס וההרמוניה הקבוצתית. ואלדז, מצידו, עושה הכל כדי להוכיח כי אין סיבה לדאגה.

קסיאס שגה בצורה אומללה בשער הראשון שספג מערב הסעודית בשבת (2:3), אבל הקולגה מברצלונה נותן לו את הגיבוי המלא. "לאיקר יש רקורד מדהים", פצח ואלדז במסע ההגנה במסגרת מסיבת העיתונאים של הנבחרת. "הוא זכה בהמון תארים ואני בטוח שיזכה בנוספים בהמשך הקריירה. אף אחד לא יכול להטיל ספק בכישורים שלו".

באותו משחק ערך קסיאס, קפטן הנבחרת הנוכחי, את הופעתו ה-103 במדים הלאומיים והוא כרגע שני רק לאנדוני זוביזארטה (126 הופעות). שוערה של ריאל מדריד צפוי להמתין לקראת ההופעה ה-104, שכן דל בוסקה עשוי להעניק לוואלדז הופעת בכורה במשחק ההכנה מול דרום קוריאה ביום חמישי. "המאמן עוד לא החליט לגבי המשחק הבא, אבל אני מקבל את העובדה שאני האחרון בתור", הודה ואלדז. "אני בר מזל שיש לצידי שניים כמו קסיאס ופפה ריינה, שעובדים איתי ויכולים לעזור לי להשתפר".

החלוץ דויד וייה, שנכח גם הוא במסיבת העיתונאים, העדיף לא להיקלע לתוך הסוגיה ולבחור מישהו מבין השלושה. "אנחנו יודעים שכל אחד מהם היה הבחירה הראשונה ב-90 אחוזים מהנבחרות", אמר חלוצה החדש של ברצלונה. "מדובר במותרות מבחינתנו, אבל המאמן הוא זה שמחליט בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully