וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הולנד ניצחה את גאנה 1:4

נבחרת הולנד שוב הרשימה במשחק הכנה למונדיאל, עם 1:4 קליל על גאנה. פורטוגל התאוששה עם 1:3 מרשים על קמרון

10 ימים לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2010, נבחרות ראשונות כבר נמצאות בדרום אפריקה, אחרות נפרדות מהאוהדים הנרגשים וכולם ממשיכים בהכנה הקדחתנית לקראת האירוע הגדול. אחרי יום אחד של מנוחה, משחקי ההכנה שוב איתנו, כשהערב (שלישי) אירחה נבחרת הולנד, שגברה בשבוע שעבר על מקסיקו, את גאנה ולא התקשתה להביס אותה עם 1:4 מצוין. פורטוגל, שלא הצליחה לכבוש מול קייפ ורדה הקטנטנה, התאוששה לעיני אוהדיה בעזרת 1:3 על קמרון של סמואל אטו העצבני, שהורחק עוד במחצית הראשונה. עוד קודם לכן, אוסטרליה רשמה ניצחון שני רצוף כשגברה 0:1 על דנמרק, במשחק בין שתי נבחרות שנמצאות כבר בדרום אפריקה. שוויץ הופתעה בביתה על ידי קוסטה ריקה, שניצחה 0:1.

הולנד - גאנה 1:4

אחת הנבחרות המסקרנות במונדיאל בדרום אפריקה תהיה נבחרת הולנד, ששוב מגיעה עם סגל עמוס ציפיות הכולל שניים מהשחקנים הבולטים באירופה בעונה האחרונה - ווסלי סניידר ואריאן רובן - ולצידם רובין ואן פרסי המשתקם. הנבחרת של ברט ואן מרוויק הרשימה במחצית הראשונה נגד מקסיקו בשבוע שעבר (1:2) והמשיכה בהכנה המוצלחת עם ניצחון גם על נבחרת גאנה, שדימתה עבורה את קמרון, יריבתה במחזור האחרון של בית ה'. רובן הסובל מפציעה קלה קיבל מנוחה הפעם, אבל גם בלעדיו זה הלך קל מהצפוי.

גאנה הגיעה לרוטרדאם אחרי ההודעה המעציבה על הישארותו של מייקל אסיין הפצוע מחוץ לסגל למונדיאל, ונראתה כמו עדר ללא רועה. הנבחרת האפריקאית, שהפסידה בגמר היבשתי למצרים, מסתמכת על סגל מוכשר מאוד, אך גם חסר ניסיון. עיקר הבעיות של גאנה נמצאות בהגנה, ובבית בו משחקות גרמניה וסרביה לא הולך להיות פשוט עבור מילובן ראייביץ' ושחקניו.

אחרי חצי שעה של גישושים ושיעמומון על המגרש, סניידר החליט להכניס כדור עומק לואן פרסי, שנעצר אצל השוער ריצ'רד קינגסון, אבל על הריבאונד הסתער דירק קאוט שהבקיע בקלות. 0:1 להולנד בדקה ה-30. הולנד הצליחה להביך את ההגנה הבעייתית של גאנה פעמיים נוספות, אך הפעם לא סיימה עם שער וירדה להפסקה עם יתרון שביר.

גאנה ערכה חמישה חילופים במחצית, אבל הולנד המשיכה להיות טובה יותר, ובדקה ה-72 דווקא אחד המחליפים שלה הבקיע את השני. לרפאל ואן דר וארט, שחקנה של ריאל מדריד, הספיקו שמונה דקות על המגרש כדי לבצע דאבל פס עם מארק ואן בומל ולשלוח כדור נוסף לרשת של קינגסון. 0:2 להולנד. בדקה ה-78 גאנה הצליחה לצמק, כשיוריס מאתייסן וג'ובאני ואן ברונקהורסט הסתבכו בהרחקת כדור, ואסמואה גיאן ניצל זאת כדי לכבוש. הולנד לא נלחצה. שתי דקות חלפו, ואן דר וארט מסר כדור אחורה מהקרן וסניידר המצוין בעט מהאוויר מ-18 מטרים, כדור שחלף בין שחקני ההגנה ונעצר ברשת. תרגיל נהדר, 1:3 להולנד. בדקה ה-87 הגיע הרביעי של המארחים, כשואן דר וארט הוכשל על ידי קינגסון, קיבל פנדל וראה את ואן פרסי מבקיע מהנקודה.

הרכב נבחרת הולנד: מישל וורם (סנדר בושקר, 46), גרגורי ואן דר וויל, ג'ון הייטינחה, יוריס מאתייסן, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, נייג'ל דה יונג, מארק ואן בומל, ווסלי סניידר (אלג'רו אליה, 84), איברהים אפלאי (רפאל ואן דר וארט, 64), דירק קאוט (ריאן באבל, 74), רובין ואן פרסי.

הרכב נבחרת גאנה: ריצ'רד קינגסון, ג'ון פיינטסיל, האנס סרפיי, אייזק וורסה (דומיניק אדייה, 46), לי אדי, אנתוני ענאן (קוג'ו אסמואה, 77), קווינסי אווסו-אבי (פרינס טאגו, 46), דרק בואטנג, סטפן אפייה (ג'ון מנסה, 46), סולי מונטארי (אנדרה איוו, 46), מתיו אמואה (אסמואה גיאן, 46).

פורטוגל - קמרון 1:3

שבוע לאחר ה-0:0 המביך עם נבחרתה הקטנה של קייפ ורדה, לפורטוגל היה מוניטין לשקם במשחק ההכנה בו היא אירחה בקוביליה את קמרון, והיא עשתה את העבודה לפני ההמראה לדרום אפריקה. בפורטוגל היו מודאגים כמובן מהיכולת של השחקנים ליד השער, אך הפעם ראו את הרשת מזדעזעת שלוש פעמים. המאמן קרלוס קיירוש, שנמצא תחת לחץ אדיר גם בעקבות קמפיין המוקדמות שהסתבך שלא לצורך, ניפה לפני המשחק את הבלם זה קסטרו ובכך קבע את סגל 23 השחקנים שלו לדרום אפריקה. כריסטיאנו רונאלדו גילה יכולת גבוהה באגפים ועשה ככל העולה על רוחו, אבל מי שהבקיע פעמיים היה דווקא הקשר ראול מיירלש שהגיח מאחור פעם אחר פעם.

בניגוד למשחק מול קייפ ורדה, בו נשמעו קריאות 'אולה' מצד האוהדים הפורטוגלים לכבוד צירופי המסירות של היריבה, הסלסאו נתקלו הפעם ביריבה מכובדת, שבעצמה חיפשה הכנה ראויה לקראת המונדיאל, אחרי שתי תוצאות תיקו במשחקי הידידות הקודמים (0:0 עם גאורגיה ו-1:1 מול סלובקיה). הסוגיה המרכזית כרגע בקמרון היא מצב הרוח של סמואל אטו, שספג ביקורת קשה מרוז'ה מילה וטרם התאושש ממנה. האדום הערב רק יגביר את העימות עם כוכב העבר.

ההזדמנות הראשונה של פורטוגל, איך לא, הגיעה מרגליו של רונאלדו, שבדקה ה-17 בעט מ-14 מטרים ומצא את קרלוס קאמני מוכן ומזומן בין הקורות. בדקה ה-32 הגיע השער המיוחל של הפורטוגלים, כשסימאו העביר כדור רוחב נהדר מימין וראול מיירלש הגיח מאחור ומ-12 מטרים ניתב את הכדור לפינה הימנית של קאמני. 0:1 לפורטוגל. לא עברה דקה ואטו העצבני מצא עצמו מורחק, אחרי צהוב שני בעקבות פגיעה ללא כדור בדודה. בדקה ה-39 עוד עימות בין רונאלדו לקאמני, כששוב השוער מנע מכוכב ריאל מדריד לכבוש אחרי שתעתע במגן אורח.

דקה אחת במחצית השנייה הספיקה לפורטוגל להכפיל את יתרונה. הגנת קמרון התקשתה להרחיק כדור רוחב, מיירלש שוב הצטרף מהקו השני ומזווית קשה בצד שמאל כשניסה בכלל להגביה, תפס את קאמני במיקום רע והשכין עוד כדור ברשת. 0:2 לפורטוגל. בדקה ה-67 נאני המחליף כבר הכניע את קאמני, אבל בנואה אסו אקוטו הציל מקו השער. שלוש דקות חלפו וקמרון הצליחה לצמק, כשהמחליף פייר וובו הקדים את ריקרדו קרבאליו ונגח פנימה לאחר הגבהה של ז'אן מאקון. 1:2 לפורטוגל. אקורד הסיום היה שייך לנאני, שכמו במנצ'סטר יונייטד סיים מתפרצת נפלאה עם הקשתה אומנותית וכדור ברשת בדקה ה-82.

הרכב נבחרת פורטוגל: אדוארדו, פאולו פריירה (מיגל, 46), ברונו אלבש (רולאנדו, 65), ריקרדו קרבאליו, דודה (פאביו קונטראו, 64), ראול מיירלש, דקו, פדרו מנדס (ריקרדו קוסטה, 74), סימאו (נאני, 46), כריסטיאנו רונאלדו, ליידסון (דני, 46).

הרכב נבחרת קמרון: קרלוס קאמני, ז'ורז' מאנג'ק, ניקולא נ'קולו, סטפן מ'ביה, בנואה אסו אקוטו, אלכס סונג (פייר וובו, 63), איונג אנו, ז'אן מאקון (גאטאן בונג, 79), אשיל אמאנה (לנדרי נ'גואמו, 64), אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (מוחמדו אידריסו, 63), סמואל אטו (הורחק, 33).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אוסטרליה - דנמרק 0:1

הנבחרת הראשונה שהגיעה לדרום אפריקה מבין 32 המשתתפות במונדיאל הייתה אוסטרליה. המאמן ההולנדי פים ורביק לקח עימו 28 שחקנים למסע ורגע לפני שהוא מנפה חמישה וקובע את הסגל הסופי, הוא ראה את שחקניו גוברים היום 0:1 על דנמרק ומשיגים ניצחון שני במסגרת משחקי ההכנה שלהם.

הסוקרוז, שישחקו בבית ד' של המונדיאל יחד עם גרמניה, סרביה וגאנה, השתמשו במשחק מול הדנים על מנת לערוך הכנה ראויה לקראת העימות עם גרמניה ב-13 ביוני. דנמרק, שניצחה 0:2 את סנגל ונחתה בדרום אפריקה בסוף השבוע, תפגוש במשחק הפתיחה שלה בטורניר את הולנד במסגרת בית ה', אך התצוגה שלה היום צריכה להדאיג את המאמן מורטן אולסן.

דנמרק התקשתה להתמודד עם הקישור המעובה של האוסטרלים, ואחרי מחצית מאופסת ראתה כדור ראשון מוצא דווקא את הרשת של סטפן אנדרסן, מחליפו של תומאס סורנסן. ג'וש קנדי, שפתח כחלוץ יחיד בהרכב של ורביק, היה האיש החתום על שער הניצחון בדקה ה-71. הניצחון כמובן מעודד מאוד את האוסטרלים, אך כשירותו של הכוכב הארי קיוול עדיין מדאיגה מאוד, כשגם היום הוא לא נכלל בסגל בגלל אותה פציעה טורדנית במפשעה.

שוויץ - קמרון 1:0

כהכנה לקראת המפגש שלה מול נבחרתה של צ'ילה במחזור הפתיחה של בית ח', אירחה הערב שוויץ את קוסטה ריקה, שלא העפילה למונדיאל בדרום אפריקה. הנבחרת של אוטמר היצפלד הציגה יכולת חלשה והצליחה לסכן את השער רק בדקות הסיום, אך זה היה מאוחר מדי, רק לאחר שספגה. השוויצרים רושמים הפסד 1:0 שמוסיף לדאגות של המאמן הגרמני הוותיק.

קוסטה ריקה המשוחררת הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה להביא זאת לידי ביטוי בשערים. בדקה ה-57 דייגו בנאליו כבר לא יכול היה להושיע, כשמתפרצת של האורחים הסתיימה בשער נאה של ווינסטון פארקס. היצפלד ערך חילופים התקפיים, כולם דהרו קדימה, אבל השער של קוסטה ריקה נותר נעול והאוהדים המקומיים חזרו הביתה מאוכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully