וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין הולכת לבחירות

1.6.2010 / 15:50

העולה החדשה ללאומית תבחר ועד מנהל וועדת ביקורת חדשה. בין המועמדים - הקפטן בשנים האחרונות שמחוני וידידיה רפפורט

פעם בשנתיים זוכים חברי עמותת הפועל אוסישקין לבחור את ההנהלה שתוביל את קבוצתם, השנה יותר מתמיד יש משמעות גדולה לזהות ההנהלה שאמורה להצעיד את הקבוצה אל ליגת העל. יותר מ-1000 חברי עמותת הפועל אוסישקין יקבלו בימים הקרובים מעטפות הצבעה לביתם, הם יצטרכו לבחור 5 מועמדים לוועד המנהל ו-3 לוועדת הביקורת. ארבעה מחמשת חברי ההנהלה הנוכחית, רמי כהן היו"ר, נעה סקלי, יונתן לרנר ומאור הראל צפויים להמשיך לשנתיים נוספות.

"העלייה לליגה הלאומית מעצימה את האתגר שעומד בפני העמותה" טוען יונתן לרנר, "נדרש תקציב כפול, ואולי יותר, לצד המשך בניית הקונצפט הניהולי המיוחד שלנו. ההנהלה הנוכחית התנסתה בדברים אלו, הביאה את העמותה והקבוצה להצלחה חסרת תקדים בספורט הישראלי, ולכן היא המתאימה ביותר להמשיך בניהול העמותה. אני קורא לכל החברים לבחור בארבעת חברי ההנהלה המבקשים להמשיך".

השם הבולט והמעניין ביותר להצטרף לארבעת חברי ההנהלה הקודמים הוא של גלעד שמחוני, קפטן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות אשר כיהן בעבר כיו"ר ארגון השחקנים. יצחק לוי, הידוע בכינויו, "שחור", המנהל המיתולוגי של הפועל תל אביב ואולם אוסישקין ומייסד הפועל אוסישקין היה זה שדחף את השחקן להציע את מועמדותו: "גלעד שמחוני היה השחקן הראשון שהצטרף לקבוצה עוד בליגה ב' והנו השחקן היחיד שמשחק בהתנדבות עד עצם היום הזה. הוא בחור משכמו ומעלה שיכול לתרום לנו הרבה מניסיונו הרב".

סה"כ הציעוו את מועמדותם 13 איש להנהלה, כאשר השמות הבולטים לצד הקפטן הם של מנהל ביה"ס אליאנס לשעבר יצחק צויזנר, דויד הולצמן הפרשן הכלכלי של תוכנית "היום שהיה" בערוץ 10, וידידיה רפפורט מבעליה של הפועל תל אביב ועירוני אשקלון בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully