וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אנדראס בק נשאר בחוץ ברגע האחרון

המגן התבשר על הניפוי מיואכים לב ונפרד מהשחקנים בנאום. קומאץ שרד את הניפוי בסלובניה, מקארתי ופרנסמן נותרו בחוץ

מגנה הימני של נבחרת גרמניה, אנדראס בק, התבשר היום (שלישי) כי הוא נשאר מחוץ לסגל לדרום אפריקה למונדיאל. מדובר בהדחה היחידה של יואכים לב, שקיצץ את הסגל ל-23 שחקנים. כזכור, לא מעט שינויים נאלץ לב לבצע בעקבות שלל הפציעות שהסגל שלו סבל בעת האחרונה, כשמיכאל באלאק, כריסטיאן טראש והייקו ווסטרמן נותרו בחוץ.

לב, שלא זימן שחקנים אחרים במקום הפצועים, החליט להשאיר בסגל שישה חלוצים למרות החיסרון שלו בשחקני קישור. "כמובן שזה מאכזב מבחינת אנדראס בק", אמר לב לאחר הניפוי. "הוא השקיע המון במחנה האימון ותמיד התנהג כראוי. הוא אפילו נאם בפני השחקנים וזכה למחיאות כפיים אחרי ששמע שהוא בחוץ".

בני מקארתי הושאר מחוץ לסגל דרום אפריקה

מאמנה הברזילאי של מארחת המונדיאל דרום אפריקה, קרלוס אלברטו פריירה, התלהב מהניצחון של נבחרתו של גוואטמלה 0:5 במשחק ההכנה הלפני אחרון של ה"בפאנה בפאנה" לקראת המונדיאל. היריבה היתה אמנם חלשה, אבל פריירה אהב בעיקר את הנחישות של שחקניו ואת משחק ההתקפה שלהם.

"זו היתה ההכנה הלפני אחרונה שלנו לקראת הטורניר, כך שהיה לי חשוב לשתף כמה שיותר שחקנים. מבחינה טכנית זה לא היה ממש משחק טוב שלנו, אבל אהבתי את הגישה והמחוייבות של השחקנים, ואת העובדה שיצרנו המון מצבים והבקענו חמישה שערים. לא יכלתי לבקש יותר מהשחקנים שלי", סיכם פריירה.

קפטן הנבחרת, ארון מוקואנה, הפך לשחקן הדרום אפריקאי הראשון שרשם 100 הופעות בינלאומיות והתייחס לחשיבות הניצחון על גוואטמלה קצת לפני פרסום הסגל הסופי, כאשר נבחרתו כבר רשמה 11 משחקים ללא הפסד. "המשחק הזה היה חשוב מאוד עבורנו כי רצינו לבנות מומנטום. הפכנו אותו לקל במיוחד בזכות השערים שהבקענו. בחדר ההלבשה היו רגשות מעורבים כי ידענו שחלק מהשחקנים יעזבו את הנבחרת מחר, אבל זה הכדורגל וצריך להמשיך הלאה".

פריירה פרסם הבוקר (שלישי) את הסגל הסופי לטורניר. החלוץ הוותיק בני מקארתי, שספג ביקורות על משקל עודף, הושאר בחוץ. עוד לפני הפרסום התייחס הברזילאי לעניין מקארתי ואמר: "אין משהו לא בסדר עם בני מקארתי, אנחנו כבר יודעים מיהם השחקנים שאנחנו צריכים, ואנחנו לא מתכוונים לשפוט שחקנים לפי משחק אחד. בכל מקרה, הלוואי וכל השחקנים יכלו להיות בסגל אבל זה לא יכול לקרות".

גם ברייס מון, בלמה של פאוק סלוניקי בעונה החולפת, לא שרד את הניפוי. כצפוי, בלם מכבי נתניה ביוואן פרנסמן, שמלכתחילה לא היה בתוכניות של פריירה, נופה גם הוא. מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, נכלל בסגל הסופי.

קומאץ בסגל הסופי של סלובניה

אנדריי קומאץ, קשר מכבי תל אביב בעונה שעברה, לא קיבל הרבה הזדמנויות ולא הטביע את חותמו בישראל. למרות זאת, מאמן נבחרת סלובניה מתיאז' קק החליט לכלול אותו בסגל הסופי של 23 השחקנים שייצא למונדיאל בדרום אפריקה. גל דליבור סטבאנוביץ', שפתח את העונה שעברה במכבי פתח תקוה ועבר לויטסה ההולנדית, נכלל בסגל.

היום חל המועד האחרון לפרסום הסגל הסופי וקק ניפה שלושה שחקנים: דיאן קלהאר, מגנה של סרקל ברוז' הבלגית, והקשרים דריאן מאטיץ' מראפיד בוקרשט הרומנית ומירנש שישיץ' מפאס ג'אנינה היוונית.

עדכון ראשון: 9:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully