וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: ”מסי יהיה הכוכב של המונדיאל”

קשר ברצלונה צ’אבי מפרגן לחברו לקבוצה, מרוצה מהגעת מוריניו (”ייתן לנו מוטיבציה”) ומבטיח: ”ססק ישחק בבארסה”

אחרי שריאל מדריד החתימה את ז'וזה מוריניו, גם בברצלונה מתכוננים לעונה הבאה בליגה הספרדית. האלופה, כזכור, כבר צירפה לשורותיה את דויד וייה, אבל היא לא מתכוונת להסתפק בזה. על פי הדיווחים, ססק פברגאס, קשרה המצוין של ארסנל, מעוניין לעבור לברצלונה, ומבחינת צ'אבי, הסיפור כבר סגור.

"כבר לפני שנתיים ססק אמר שהוא רוצה לשחק בברצלונה, ושיום אחד זה יקרה, כך שהיום אני בטוח יותר מתמיד שפברגאס ישחק אצלנו בעונה הבאה", טוען צ'אבי, "כששחקן אומר בפומבי שהוא רוצה לעבור לאנשהו, זה בדרך כלל קורה. מבחינתי זה ברור, ססק ישחק אצלנו בעונה הבאה".

צ'אבי טוען כי הוא לא חושש שהגעת פברגאס תשפיע על מעמדו בהרכב. "אני לא מדיח אף אחד מההרכב, כל אלה שהצטרפו לברצלונה הפכו לשותפים שלי בקישור", אומר צ'אבי, "זה מצוין, כי זה תמיד גרם לי להרגיש חשוב בברצלונה".

צ'אבי אף התייחס להגעת מוריניו למדריד. "אני שמח, ואני באמת מתכוון לזה", טוען הקשר, "זה רק ייתן לנו עוד מוטיבציה. ברור שבמדריד עושים הכל כדי לזכות בתארים, הם כבר שנתיים לא זכו בכלום. בשנה שעברה הם הביאו שבעה כוכבים, השנה הם הביאו את מוריניו".

צ'אבי אף התייחס לסיכויי ספרד לזכות במונדיאל: "יש לנו סיכויים גדולים, יש לנו את כל מה שצריך, וברור שאנחנו בין המועמדות הבכירות. אחרי הזכייה באליפות אירופה, יש לנו גם את הניסיון ואת הביטחון, אבל זה טורניר קשה, וכל נפילה קטנה יכולה לשאיר אותך בחוץ".

כשנשאל מי עומד להיות הכוכב הגדול של הגביע העולמי, אמר צ'אבי: "מסי, ללא ספק. הוא כישרון ענק ונמצא בכושר מצוין. למרות זאת, אנחנו יודעים ששחקן אחד לא יכול לעשות את זה לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully