וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים סיכם בראשל"צ לעונה הבאה

1.6.2010 / 8:15

לאחר עונה שהסתיימה במקום השביעי, החליטו בקבוצה להאריך את חוזהו של המאמן ועוזרו רועי חגי. טאקר ומגי צפויים להמשיך

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (שלישי) על המשך דרכם של המאמן אפי בירנבוים ועוזרו רועי חגי גם בעונה הבאה. הסיכום בין הקבוצה לבין השניים הגיע ימים ספורים לאחר סיום העונה, והצמד אף החל בתוכניות לקראת העונה הבאה, אך סיכום סופי נסגר רק לאחר שהתבררו מספר סוגיות תקציביות בנוגע לעונה הבאה.

בירנבוים וחגי הובילו את ראשון לציון העונה אל המקום השביעי בליגת העל עם מאזן שלילי של 10 ניצחונות אל מול 12 הפסדים, וברבע גמר הפלייאוף הודחו מול הפועל ירושלים לאחר הפסד 3:1 בסדרה.

"אני שמח לבשר לאוהדים שסיכמתי בקבוצה לעונה נוספת", מסר בירנבוים לאוהדים בווידאו מיוחד, "אני יכול להגיד לאוהדים שנמשיך לעבוד קשה כדי להגיע להישגים. שנה שעברה הייתה שנה לא קלה, הגענו לפלייאוף העליון, לא הצלחנו לעבור את ירושלים כדי להגיע לפיינל פור, אבל נעשה כל מאמץ כדי להמשיך להשתדרג כקבוצה. אני יודע שההמשכיות זה דבר מאוד חשוב, אם כי מאוד קשה במציאות של הכדורסל הישראלי להמשיך עם שחקנים שהדרישות שלהם הם מאוד גבוהות. אבל נעשה מאמץ כדי לשדרג את הקבוצה, וגם לדאוג להמשכיות".

מלבד סוגיית המאמנים, בראשון לציון עובדים בתקופה האחרונה על מנת להחתים חלק משחקני העונה שעברה. דארל טאקר וארון מגי נמצאים במגעים מתקדמים להמשך דרכם, ונראה שהסיכום לפחות עם טאקר הוא עניין של ימים. בגזרת השחקנים הישראלים, צפוי יהוא אורלנד להמשיך עונה נוספת, כשבקבוצה קיימת התלבטות לגבי המשך דרכם של אבי בן שימול ומאיר טפירו. שמות נוספים שעלו בהקשר של ראשון לציון לקראת העונה הבאה הוא רכז מכבי חיפה דרור חג'ג', וכן רכז עירוני אשקלון בעונה שעברה מורן רוט, ששניהם הספיקו לעבור במדי הכתומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully