וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה יקרה אם מוריניו לא יזכה בכלום?"

מוריניו לוקח פיקוד בריאל, רואה את ראמוס בקישור ורוצה את ראול בתפקיד מטראצי, אבל בספרד כבר החלו לפקפק בעתידו

רויטרס

וידאו מאמש: רויטרס

ספרד עדיין נרגשת מהגעתו של ז'וזה מוריניו לריאל מדריד, ולמינויו של "המיוחד" לאחת מקבוצות הפאר העולמיות. אחרי מסיבת העיתונאים הרשמית שנערכה אתמול (שני) במדריד, היום כבר מתחילים להגיע הריקושטים. אתמול היה זה נשיא ברצלונה, ז'ואן לפורטה, שעקץ ואמר ש"במדריד חולים בברצלוניטיס".

"הצבנו מודל שמנסים לחקות, וקבוצות אחרות מחפשות פתרונות לפי המודל הזה", אמר לפורטה, "מבחינתם בארסה זוכה בכל התארים, ומבחינתנו זה מצוין".

מוריניו כבר הספיק להתראיין אצל לא מעט גופי תקשורת, ופירט מעט על תוכניותיו המקצועיות. "מבחינתי אני רואה את סרחיו ראמוס יותר כקשר, ואולי גם להציב את מרסלו בצורה אחרת באגף השמאלי", אמר מוריניו, וכשנשאל על איזה קשר מבחינתו הוא הטוב בעולם אמר כי "זה תלוי בעיקר בתרבות של הכדורגל המקומי" אך ציין את שמותיהם של למפארד, צ'אבי, סילבה ואינייסטה.

מוריניו הבהיר כי "מי שיבוא לעבוד באימונים, ישחק", אך מיד הבהיר כי "האימונים זה בשביל להירגע, לא לשחק". אחת השאלות שמטרידות יותר מהכל את המדרידיסטאס זה שאלת ראול. "אס" טוען כי מורינו מעוניין שראול יהיה לריאל מה שמטראצי היה עבור אינטר, משמע קפטן בעל סמכויות נרחבות ומנהיג אמיתי בחדר ההלבשה.

בינתיים התקשורת תוהה לגבי הצלחתו של "המיוחד". "עד עכשיו המאמן בריאל היה חתיכה חסרת משמעות בפאזל והכל הוטל על השחקנים, אבל עכשיו פלורנטינו פרז שם את העתיד שלו בידיים של מוריניו", כתב אוסקר גארסיה ב"אס", "אבל מה יקרה אם מוריניו לא יזכה בכלום? אי אפשר להבטיח הצלחות. מוריניו זכה באליפות אירופה עם פורטו, אבל לא הצליח לעשות את זה בצ'לסי למרות השקעה של 300 מיליון יורו. אם מוריניו לא יביא תואר בעונה הבאה, אולי גם הוא יסיים כמו פלגריני, שהוחתם גם הוא לחוזה ארוך ופוטר בטרם עת. זה הימור מסוכן מבחינת פרז, ואם גם הוא לא יצליח, אולי הגיע הזמן שיתחיל פרויקט חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully