וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "יש לנו את מה שדרוש כדי לזכות בגביע העולמי"

בלם ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל הזהיר את היריבות, החמיא לכריסטיאנו רונאלדו והוסיף: "אנחנו בכושר טוב ועובדים קשה"

בלם ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, פפה, שהיה פצוע מאז דצמבר, הודיע בהתלהבות שיהיה כשיר באופן מלא למונדיאל והזהיר את כל הנבחרות שכריסטיאנו רונאלדו יהיה הכוכב הגדול של גביע העולם. "אני מרגיש טוב", אמר פפה, "הרופאים של ריאל מדריד יודעים כמה ההחלמה של שחקן תלויה בפן הפסיכולוגי".

הבלם בן ה-27, שמשחק בעמדה קדמית יותר בנבחרת מאשר בבלאנקוס, טוען שנבחרת ברזיל נראית כאחת הפייבוריטיות לזכייה, אך לא פוסל גם את סיכויי הנבחרת שלו. "פורטוגל בכושר טוב ואנחנו עובדים קשה", אמר פפה, "אנחנו מוכנים ויש לנו את מה שדרוש כדי לזכות בגביע העולמי". פפה דיבר גם על רונאלדו, שסגר את העונה בצורה פנטסטית בריאל מדריד: "כריסטיאנו הוא אחד השחקנים ששווה לשים אליהם לב במונדיאל הקרוב. הייתה לו סיומת מאוד חזקה לעונה והוא מאוד עזר לריאל מדריד. הוא יהיה שחקן מאוד משמעותי בדרום אפריקה אם ישמור על אותו הקצב".

גם חברו של פפה להגנת פורטוגל פאולו פריירה ניתח את סיכויי נבחרתו: "אנשים בפורטוגל תמיד שואלים אותנו מה המטרות שלנו ולאן אנחנו יכולים להגיע. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים ברמה הגבוהה ביותר בעולם ואנחנו יכולים לעשות משהו יפה במונדיאל הקרוב. קודם כל אנחנו חייבים לחשוב על שלב הבתים, מפני שלפעמים כשחושבים גבוה מדי הדבר הכי גרוע יכול לקרות. אנחנו צריכים קודם כל לעבור את שלב הבתים ואז הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully