וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם בין ארגון הכדורסל לארגון השחקנים בנושא הנבחרת

31.5.2010 / 19:17

במסגרת ההסכם יוסדרו התמריצים והתגמול שיקבלו השחקנים. אלון: "שמח שהשחקנים יהיו מרוכזים רק במשימות שלפניהם"

הקיץ יחלו שחקני נבחרת ישראל בכדורסל במאבקם להעפיל אל אליפות אירופה, והערב (שני) הגיעו איגוד הכדורסל וארגון השחקנים, המייצג בין השאר את שחקני נבחרות ישראל (גברים ונשים) להבנות בנושא תפקודם של השחקנים והשחקניות בנבחרות ישראל, ותגמולם. ההסכם, שנחתם לתקופה של שנתיים, מעגן את התנאים, לרבות תמריצים שיינתנו לשחקני הנבחרות במהלך פעילותם בקמפיינים של מוקדמות אליפויות אירופה ב-2010 ואליפויות אירופה לגברים ונשים יתקיימו ב-2011.

ההסכם מסדיר גם את ביטוח השחקנים והשחקניות, בתוכם גם את הביטוחים הפנסיוניים. בהסכם שהושג, ניתן דגש על הישגיות ועל הרחבת ביטוח אובדן כושר עבודה לשחקנים ולשחקניות המשחקים הן בארץ והן בחו"ל.

יו'ר איגוד הכדורסל שי שני, אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני מודה לארגון השחקנים על שיתוף הפעולה, לא רק עם שחקני הנבחרות, אלא בפעילויות נוספות של קידום השחקנים והשחקניות הישראליים. כעת כולנו נתרכז במשימות הספורטיביות העומדות לפנינו ". יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, אמר בתגובה: " אני שמח ששחקני ושחקניות הנבחרות יהיו מרוכזים אך ורק ובמשימות הנבחרות העומדות לפניהם: העפלות למשחקי אליפויות אירופה השונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully