וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון ירושלים יחליט לגבי זהות המאמן

31.5.2010 / 19:32

הנהלת הקבוצה תתכנס על מנת להחליט האם לפנות לאריק שיבק או עודד קטש. פנייה לדרוקר תעשה רק אם ישוחרר ממכבי

דירקטוריון הפועל ירושלים יתכנס בפעם הראשונה מאז סיום עונת 2009/10 ביום חמישי הקרוב, וידון בין השאר בשאלת מאמן הקבוצה לעונה הבאה. כזכור, עם סיום המשחק על מקומות 3-4 סיים גיא גודס את תקופתו בת השנתיים בקבוצה, ובירושלים החלו לבדוק את האפשרויות לאימון, כאשר המועמדים הבולטים נכון לרגע זה הם מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, עוזרו עודד קטש, ועוזר מאמן מכבי תל אביב שרון דרוקר, אם יקבל הודעה על כך שהוא משוחרר מתפקידו.

בירושלים ביקשו להבהיר כי שיקולים כספיים לא יהוו מכשול בהחלטה על איזה מאמן ללכת, כך ששיבק, שנחשב ליקר מבין המאמנים, לא ירד מהפרק בכל מקרה. המאמן הלאומי צפוי לנחות בישראל ביום חמישי, ולאחר מכן אמור לקבל פנייה מיו"ר הקבוצה דני קליין. שיבק מחזיק הצעה לעונה נוספת במונס הבלגית, לאחר שנראה בתחילה כי לא ימשיך במועדון. בירושלים לא שללו את מועמדותו של עודד קטש, וזאת למרות פרשת הקלפים האחרונה בה היה מעורב מול שחקני הקבוצה יוגב אוחיון ויובל נעימי. מועמד נוסף ששמו עלה הוא דני פרנקו, אך בקבוצה לא מאמינים כי אקס חולון יגיע בשלב זה למועדון.

בגזרת השחקנים, יצטרכו בירושלים להחליט עד ל-20 ביוני על המשך דרכם של טרה סימונס, ברנדון האנטר ודיז'ון תומפסון, איתם לקבוצה יש הסכם אפשרי לעונה נוספת, במידה ויחפצו בכך. בגזרת הישראלים צפויים כל שחקני הקבוצה להמשיך לעונה נוספת, כאשר ליוגב אוחיון יש אפשרות לצאת מהחוזה במידה ויביא הצעה בסדר גודל מסוים מאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully