וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ויוסי מזרחי: יש התקרבות, אין הסכמות

31.5.2010 / 16:19

לאחר פגישה עדיין קיימים פערים כספיים בין הצדדים, שעשויים לסגור בימים הקרובים. התקדמות במשא ומתן עם ליאור ז'אן

מכבי תל אביב הגישה אמש (ראשון) הצעה כספית רשמית ליוסי מזרחי, בפגישה שנערכה בין ראשי הקבוצה לבין עורך הדין דן חי, נציגו של המאמן. נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים בין הצדדים והיום התקיימה פגישה נוספת. במועדון העריכו הבוקר כי בסופו של דבר יגושרו הפערים הכספיים עם מזרחי והוא יוכרז בימים הקרובים כמאמן הקבוצה, אולם לאחר הפגישה נרשמה, אמנם, התקדמות, אך סיכום לא הושג. ייתכן כי בימים הקרובים ייסגרו הפערים האחרונים בשיחות טלפון. כידוע, מזרחי הוא המועמד היחיד לאיוש עמדת המאמן לצידו של המנג'ר אבי נמני, שבעצמו טרם סיכם את תנאיו לקראת העונה הקרובה אולם הוא צפוי לעשות כך בקרוב מאוד.

בתוך כך, ממשיכים ראשי המועדון בנסיונות לסגור מספר משאים ומתנים לגבי שחקנים המועמדים להגיע לקבוצה. נכון לרגע זה אין כל התקדמות בגזרת החלוץ ברק יצחקי, שכבר סגר את תנאיו הכספיים עם הקבוצה, אולם יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין עדין לא מוכן להתגמש בנוגע למחיר כרטיסו של יצחקי וכרגע הפערים עומדים בעינם. הצהובים כבר בוחנים מספר אופציות לחלוצים זרים שמועמדים להגיע במקרה שעיסקת יצחקי לא תצא לפועל, כאשר גורמים במועדון אף גיששו בימים האחרונים בסביבתו של שחקן גנק הבלגית, אליניב ברדה, אולם העלויות הכספיות הגבוהות הורידו את אפשרות זו מהפרק.

גם לגבי איוש עמדת הבלם אין כרגע כל חדש. במכבי ממתינים לשובו של אבי סטרול ממסע הנבחרת אולם דרישותיו הכספיות, בסך של כ- 300 אלף יורו לעונה, עשויות לטרפד את המגעים ובצוות המקצועי כבר מתכוננים לאופציית הבאתם של שני בלמים זרים בשבועות הקרובים.

הבוקר נערכה פגישה נוספת בין הקשר ליאור ז'אן ומנכ"ל הקבוצה, עוזי שעיה בנוגע לחוזה החדש עליו אמור לחתום השחקן. בפגישה נרשמה התקרבות ולמרות שנותרו עדיין פערים כספיים, בשני הצדדים מעריכים כי ז'אן יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש ויישאר לארבע שנים נוספות במדים הצהובים. בימים הקרובים צפויים השחקן והמועדון להיפגש שוב בכדי לדון בסעיפים האחרונים שנותרו, כאשר נראה כי שכרו של ז'אן ינוע סביב 170 אלף דולר לעונה.

עדכון ראשון: 31.5.2010, 10:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully