וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'ו קול יודח מהאי?

קשר צ'לסי מחכה לצמצום הסגל של קאפלו, כדי לדעת האם יטוס לדרא"פ: "יש הרבה שחקנים ראויים, מעולם לא הייתי במצב כזה"

רויטרס

צפו בקאפלו מדבר על הסגל ועל הניצחון 1:2 על יפן

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי ה-1:2 הלא ממש משכנע על יפן אמש (ראשון), הודה מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, כי כבר החליט על הסגל שיטוס למונדיאל המתקרב בדרום אפריקה. "אני יודע מי 23 השחקנים שלי", אמר המאמן האיטלקי, שעתיד לנפות מחר 7 שחקנים מהסגל הנוכחי שלו. על פי התקשורת האנגלית, אחד השחקנים שנמצאים בסימן שאלה הגדול ביותר הוא ג'ו קול.

"מה אעשה מחר? אני לא יודע, מעולם לא הייתי במצב הזה. אני רק יודע שיש אווירה מצחיקה, ואי אפשר לעשות כלום נגד זה", אמר הבוקר קשר צ'לסי, שהוביל לשער השוויון של האנגלים אמש. "עשינו כל מה שהיינו יכולים: התאמנו קשה, לכולם היה שבוע מצוין באימונים, וזה הכל. אקום ביום שלישי, אוכל ארוחת בוקר, וזהו. האם אני לחוץ? חייבים להיות מעשיים בעניין הזה. יהיו הרבה שחקנים שיקוו, הרבה שחקנים ראויים, אבל מה שיקרה - נהיה מאחורי אנגליה ונקווה שהפעם יגיע זמננו".

קול לא זכה לשחק הרבה העונה בשורות האלופה של קרלו אנצ'לוטי, לרוב בגלל פציעות טורדניות. ובכל זאת, היממה הקרובה עתידה להיות לחוצה במיוחד עבורו. "חייבים לשים את זה בפרספקטיבה, כי יש כל כך הרבה לחץ על כדורגלנים. בסופו של יום זה בסך הכל כדורגל, ומה שיהיה - יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully