וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "פראנדלי הוא המתאים ביותר לתפקיד"

מאמן איטליה התייחס למחליפו לאחר המונדיאל, ועקץ את ההתאחדות: "בעתיד אסביר למה אני שוב עוזב". סאקי גם מברך

מאמן נבחרת איטליה מרצ'לו ליפי יכריז ביום שלישי את הסגל הסופי של האזורי, שימנה 23 שחקנים. אלא שעוד לפני ההכרזה על המאושרים שיגיעו למונדיאל בדרום אפריקה, הודיעה אמש (ראשון) ההתאחדות האיטלקית באופן רשמי כי צ'זארה פראנדלי, מאמן פיורנטינה בעונה החולפת, יהיה האיש שיחליף את ליפי אחרי גביע העולם כמאמן הסקוודרה אזורה.

ליפי בירך על המינוי של מאמן הוויולה: "כבר בחג המולד אמרתי לנשיא ההתאחדות ג'אנקרלו אבאטה שאני אשלים את השנתיים שלי בנבחרת ואז אעזוב. פראנדלי הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד, אבל נוכל לדבר על כך ביתר אריכות לאחר מכן", אמר ליפי ועקץ את ראשי ההתאחדות: "בהמשך גם נוכל לדבר על הסיבות שהביאו אותי לעזוב את הנבחרת הלאומית בפעם השנייה".

כזכור, ליפי פרש מהנבחרת לאחר הזכייה בגביע העולם הקודם בגרמניה 2006, וחזר לאזורי שנתיים אחר כך, לאחר התצוגה הכושלת של הנבחרת ביורו 2008 באוסטריה ושוויץ, כאשר החליף את האיש שירש אותו בתפקיד, רוברטו דונאדוני.

מי שעוד בירך על המינוי של פראנדלי הוא המאמן הגדול אריגו סאקי. "צ'זארה הוכיח את עצמו מספר פעמים. ראשית עם פארמה ואחר כך עם פיורנטינה הוא הראה שהוא מאמן מצוין ואדם נהדר", אמר האיש שהוביל את האזורי במונדיאל 1994 ועבד ביחד עם פראנדלי בפארמה, כשסאקי היה המנהל הטכני במועדון. "הוא היה נהדר בפארמה, סיימנו פעמיים במקום השני ואף נלחמנו על הכרטיס לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully