וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: הנין הודחה בשמינית הגמר

סטוסור האוסטרלית הדהימה את הבלגית עם 2:6, 6:1, 6:4 בשמינית גמר הרולאן גארוס. נדאל ודג’וקוביץ’ טיילו לרבע הגמר

השבוע השני של טורניר הרולאן גארוס נפתח היום (שני), כשהבשורה הכי גדולה שיצאה מפריז היא הדחתה של ז'סטין הנין, שזכתה בתואר ארבע פעמים בעבר, והפסידה היום לסמנתה סטוסור האוסטרלית. זו הייתה ההפתעה השנייה בטורניר הנשים לאחר שאתמול שנדיה פטרובה ניצחה את ונוס וויליאמס והדיחה אותה כבר בשלב שמינית הגמר.

בטורניר הגברים עמד כמובן רפאל נדאל במוקד העניינים, ורשם עוד ניצחון חלק גם בשמינית הגמר על תומאס בלושי הברזילאי, בדרך למפגש עם ניקולאס אלמאגרו, שניצח בדרבי הספרדי בין פרננדו ורדאסקו (7 בטורניר). עוד קודם לכן ניצח נובאק דג'וקוביץ' את רובי ג'ינפרי והבטיח גם הוא את מקומו בין שמונת הטניסאים האחרונים.

גברים: ספרדי כפול לוהט

רפאל נדאל, שעדיין לא הפסיד מערכה אחת ברולאן גארוס ורק שתיים בכל טורנירי החימר בהם השתתף השנה, שייט גם לרבע הגמר אחרי ניצחון מוחץ נוסף, 2:6, 5:7, 4:6 על תומאס בלושי. הברזילאי המוכשר נתן פייט קצר לשור הספרדי, שאמנם מדורג 2 בעולם ובטורניר אבל נחשב לפייבוריט ברור לזכייה בטורניר, ומתח את המשחק לאורך שעתיים וחצי בזכות משחק מלחמה יעיל בשתי המערכות האחרונות, אבל נכנע לבסוף למלך החימר.

משחק מסקרן לא פחות היה הדרבי הספרדי בין פרננדו ורדאסקו, המדורג במקום התשיעי בעולם, לניקולאס אלמאגרו, שממקום במקום ה-21. אלמאגרו ניצח 1:6, 6:4, 1:6, 4:6 ויפגוש בשלב הבא את רפאל נדאל. עבור אלמאגרו זהו ניצחון ראשון בקריירה על ורדאסקו, לאחר שבשלושה מפגשים קודמים ניצח בן ארצו. שלושת המפגשים הללו נערכו כמובן על חימר.

נובאק דג'וקוביץ', השלישי בעולם ובטורניר, ניצח 4:6, 6:2, 1:6, 2:6 את רובי ג'ינפרי האמריקאי שמדורג במקום ה-98 בעולם. הסרבי המצוין, שמתבסס בעיקר על משחק מהקו האחורי, ממשיך להיראות טוב ועשוי בהחלט להפתיע לטובה בהמשך המשחקים. מהצד השני, ג'ינפרי יוכל להתנחם בהגעה המכובדת לשמינית הגמר שקרוב לוודאי תקדם אותו גם בדירוג.

במשחק נוסף, ניצח יורגן מלצר, שכזכור הדיח את דודי סלע בסיבוב הראשון, 6:7, 6:4, 1:6, 4:6 את תימוראז' גבאלשוילי הרוסי. מלצר, שיגיע לישראל עם נבחרת הדייויס של אוסטריה בספטמבר, המשיך את הטורניר המצוין שלו גם לאחר שהצליח להפתיע ולנצח את דויד פרר 4:6, 0:6, 6:7 בסיבוב השלישי.

נשים: הנין בחוץ

ההפתעה הכי גדולה של יום המשחקים התשיעי הייתה הדחתה של ז'סטין הנין, שהניפה ארבע פעמים בעבר את הצלחת ברולאן גארוס, אך הפעם הפסידה כבר בשמינית הגמר לסמנתה סטוסור האוסטרלית (7 בטורניר), אותה ניצחה בגמר טורניר שטוטגרט לפני מעט יותר מחודש. סטוסור הצליחה לחזור מפיגור של מערכה אחת לניצחון 2:6, 6:1, 6:4. סטוסור תפגוש ברבע הגמר את סרינה וויליאמס, שניצחה את שחר פאר.

הנין, לה זה היה ההפסד הראשון בפריז מזה שש שנים, אמרה בסיום: "כמובן שזה מאכזב. זה אף פעם לא קל להפסיד, ובמיוחד בסיטואציה כזו. רציתי כל כך שההרפתקה שלי תמשיך, אבל לא הייתי במיטבי היום. סטוסור הייתה השחקנית הטובה על המגרש, היא ניצלה את כל ההזדמנויות שלה. קשה לי מאוד, אבל זה חלק מהספורט וכשמבצעים קאמבק ברמות האלה, אחרי שנתיים, אז צריך לקחת בחשבון שיהיו סיטואציות קשות. לקחתי את השנה הזו כשנת מעבר, אז כמובן שזה קשה, אבל בדרך אחרת זה אפילו נראה קצת נורמלי".

מפגש מסקרן נוסף נערך בין ילנה יאנקוביץ' הסרבית (4 בטורניר), שמתחילה לחזור לעצמה, לדניאלה האנטוחובה הסלובקית (23 בטורניר). יאנקוביץ' הצליחה לנצח 2:6, 4:6 את האנטוחובה ושברה את המאזן בין השתיים, שעמד עד כה על שלושה ניצחונות לכל אחת מהטניסאיות. ברבע הגמר תפגוש יאנקוביץ' את יארוסלבה שבדובה הקזאחית, שגברה בתוצאה 4:6, 3:6 על יארמילה גרות הגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully