וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה - ישראל: משנה שיטה, משנה מזל?

פרננדז החליט כי ישראל תפתח עם 5 בהגנה מול צ'ילה (5:00, ספ'5 וספ'2). ההרכב החזק של צ'ילה גבר 0:1 על צפון אירלנד

נבחרת ישראל סיימה לפני מספר דקות את האימון המסכם לקראת המשחק שלה הלילה (5:00, שידור חי בספורט 5 וספורט2) מול נבחרת צ'ילה. המשחק ייערך בקונספסיון, מוקד רעש האדמה שאירע בצ'ילה לפני מספר חודשים. אגב, מדיווחים שהגיעו לראשי המשלחת, גם בסנטיאגו הבירה אירע הלילה רעש אדמה, אבל בעוצמה נמוכה הרבה יותר, וכל זאת כבר לאחר שהמשלחת הישראלית נחתה בקונספסיון.

האצטדיון המקומי מעט ישן, אולם משטח הדשא מצוין. מזג האיויר הגשום, אליו התרגלו כבר שחקני הנבחרת מסנטיאגו, השתפר ואת פני השחקנים קיבל מזג אוויר בהיר. עם זאת, ההערכה היא שהטמפרטורות יצנחו לקראת שריקת הפתיחה. למשחק צפויים להגיע כ- 30,000 צופים והערכות המשטרה המקומית היא שהמגרש יהיה מלא עד אפס מקום.

במהלך האימון תרגל המאמן לואיס פרננדז את המערך בו תפתח הנבחרת, 5-3-2, כשחלק מהדגשים הושמו על כך שבעת שהכדור עובר לרגליה של הנבחרת, המגינים צריכים לפרוש לאגפים ולהצטרף לחולית הקישור ולתמוך בהתקפה. מאוחר יותר יקיים המאמן לואיס פרננדס אסיפה, בה גם יפורסם ההרכב, שכמובן לא יכלול את דקל קינן החולה.

על פי המסתמן, פרננדז יבצע מספר שינויים. אבי סטרול, שלא שיחק באורוגוואי, יחליף את קינן בעמדת הבלם. אביחי ידין יוסט לעמדה אחורית ואילו ניר ביטון יפתח בקישור האחורי. אליניב ברדה ואיתי שכטר צפויים לפתוח בחוד במקומם של בן סהר ורוברטו קולאוטי.

ההרכב החזק של צ'ילה פגש מוקדם יותר את צפון אירלנד במשחק שנערך בעיר צ'ילאן. צ'ילה סיימה את המשחק בניצחון 0:1 כשהשער היחיד במשחק הובקע על ידי אסטבן פארדס בדקה ה-30. המאמן מרסלו ביילסה קיבל הזדמנות לבחון שני הרכבים שונים באותו הערב ולחזות בכל שחקני הסגל שלו לפני שיפרסם את הסגל הסופי למונדיאל. על פי דיווחים, המאמן צפוי לטוס במסוק מצ'ילאן לקונספסיון בתום המשחק הראשון.

הרכב משוער נבחרת ישראל: דודו אוואט (אוהד לויטה), קלמי סבן, שי מימון, אבי סטרול, אביחי ידין, יואב זיו, ביברס נאתכו, ניר ביטון, גיל ורמוט, איתי שכטר, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully