וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: פאר הודחה בשמינית הגמר

הישראלית הפסידה 6:2, 6:2 לסרינה וויליאמס והתקשתה מול העוצמות של האמריקאית, לה הפסידה בפעם החמישית ברציפות

שחר פאר אמנם שוב הפסידה לאחת מהכבשים השחורות שלה, אבל יכולה בהחלט להרגיש גאה ושמחה עם מה שהשיגה בטורניר הרולאן גארוס. הישראלית נכנעה בתוצאה 6:2, 6:2 לטניסאית הטובה בעולם והמדורגת מספר אחת סרינה וויליאמס. לפאר זהו הפסד חמישי בחמישה משחקים מול האחות הצעירה לבית משפחת וויליאמס, כשהפעם הוא היה נחרץ במיוחד: הישראלית הצליחה לזכות רק בארבעה משחקונים ושמרה רק פעמיים על חבטות ההגשה שלה. נקודה נוספת שעצרה את פאר היא העובדה שהשיגה רק 10 ווינרים, לעומת 24 של יריבתה. בלא ניצחון על אחת משתי הוויליאמסיות וגם על שתי הבלגיות, שחר פאר לפחות יכולה להתנחם בעובדה, שבצוותא עם מוניקה ניקולסקו הרומניה, הצליחה להעפיל לשמינית הגמר בטורניר הזוגות. השתיים ניצחו 2:6, 1:6 את יונג יאן צ'אן ו-זי צ'נג.

שחר פאר טניסאית ישראלית. Julian Finney, GettyImages
לא הצליחה להגיש בעוצמה ובאחוזים גבוהים. פאר/GettyImages, Julian Finney

אמנם, פאר לא ממש היוותה יריב לסרינה ונוצחה תוך 67 דקות, אך בסך הכולל היא יוצאת מאוד מעודדת לאחר שעשתה דרך מרשימה, כשבסיבוב הראשון ניצחה 1:6, 4:6 את נוריה ויואס הספרדיה ובסיבוב השני חזרה מפיגור של מערכה כדי לנצח 6:3, 0:6, 1:6 את בטאני מאטק סנדס האמריקאית. אבל גולת הכותרת של הטורניר מבחינת פאר הגיעה בשבת האחרונה, כשהציגה משחק מצוין וניצחה 6:7, 2:6 את מריון ברטולי, המדורגת 14 בעולם ו-13 בטורניר שבנוסף לכך גם נהנתה מתמיכת הקהל המקומי באצטדיון סוזאן לנגלן. עבור הישראלית הרולאן גארוס הוא המשך ישיר לעונת החימר שלה, בה הגיע פאר לחצאי הגמר בשטוטגרט ובמדריד ולשמינית הגמר ברומא.

לטניסאית הישראלית בת ה-23 זה היה המפגש החמישי מול האמריקאית האדירה, שהיא הספורטאית שהרוויחה את סכומי הכסף הגדולים בהיסטוריה עם יותר מ-30 מיליון דולר רק מטניס בקריירה שלה. סרינה וויליאמס לא סתם נחשבת לאחת הספורטאיות גדולות בהיסטוריה. האמריקאית זכתה בלא פחות מ-12 תארי גרנד סלאם, מתוכם רק אחד בפריז, ורשמה סך הכל 36 זכיות בתארים בסבב ה-WTA.

מהלך המשחק

פאר פתחה את המשחק בצורה מאוד אגרסיבית והצליחה להשיג שבירה כבר במשחקון הראשון ועוד על האפס. הישראלית המשיכה את המומנטום גם לחבטות ההגשה שלה וזכתה בשבע הנקודות הראשונות במשחק ונמצאת ביתרון 0:40, כשסרינה נראית לא מרוכזת ומרבה לבצע טעויות לא מחויבות. אלא שאז הגיעה שגיאה כפולה של פאר, שהחזירה את האמריקאית לעניינים והיא הצליחה לחזור למשחקון ואף לזכות בה תוך שהיא חובטת חבטת העברה אלכסונית נפלאה. וויליאמס המשיכה את המומנטום, העלתה את מהירות ההגשות ואת האגרסיביות וזכתה במשחקון בדרך ל-1:2. וויליאמס שלטה בקצב המשחק גם במשחקון הבא, אך טעות קשה שלה בהחטאת דרייב וולי העלתה את פאר ל-0:30 והוליכה אותו לניצחון במשחקון, 2:2. פאר עלתה למשחקון הבא במגמה יותר התקפית, אבל טעות לא מחויבת שלה בפיגור 30:15 העלתה את סרינה למצב ממנו פאר כבר לא הצליחה לחזור. וויליאמס המשיכה את המומנטום וזכתה בקלות גם במשחקון הבא וגם בזה שאחריו, שברה את פאר וניצחה את המערכה הראשונה 2:6.

המשחקון הראשון במערכה השנייה המשיך בסימן המומנטום של סרינה, שהמשיכה להיות תוקפנית, לא נתנה לישראלית לנשום ועלתה ל-0:1. אף על פי שנראתה כבר די מיואשת במשחקון הבא, הצליחה פאר להתעלות ולזכות במשחקון הבא אחרי שלסרינה היו כבר שלוש הזדמנויות שבירה. פאר עלתה במשחקון הבא ל-40:15 על ההגשה של סרינה, אלא שאז האמריקאית שלפה את ההגשה האדירה שלה ובעזרת שני אייסים הצליחה לזכות במשחקון. סרינה שברה את פאר ועלתה ל-1:3, אך הישראלית לא התייאשה ובעזרת הטניס הכי טוב שלה הצליחה לשבור בחזרה בדרך לפיגור 3:2. בדיוק אז התעוררה סרינה, העלתה שוב את האגרסיביות בצורה אדירה וזכתה בארבעת המשחקונים הבאים, בדרך לניצחון במשחק כולו 2:6, 2:6.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully