וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "ראיתי ולמדתי הרבה על השחקנים שלי"

מנג'ר אנגליה מצא נקודה מעודדת ב-1:2 על יפן והצהיר: "אני יודע מי ה-23 שלי למונדיאל". ג'ו קול: "נהניתי לשחק כחלוץ שני"

אנגליה ניצחה היום (ראשון) במשחק הכנה נוסף, הפעם 1:2 קשה במיוחד על יפן בזכות שני שערים עצמיים. עם כל הכבוד למשחק האימון באוסטריה, מה שבאמת עניין בסיום את האנגלים היא השאלה מי שבעת השחקנים שייחתכו מהסגל הסופי של פאביו קאפלו למונדיאל, בו יישארו 23 שחקנים בלבד, שייצאו עם נבחרת שלושת האריות לדרום אפריקה.

המנג'ר האיטלקי הודה שכבר החליט מי הרשימה, אך סירב לחשוף את השמות: "אני כבר יודע מי ה-23 השחקנים שלי למונדיאל", ועבר מיד לנתח את הניצחון הדחוק על יפן: "אני שמח מהמחצית השנייה. בקישור שיחקנו טוב יותר, מהר יותר ומצאנו את השטחים הפנויים. במחצית הראשונה היינו איטיים מידי ואפשרנו ליפן להתגונן בקלות. זה היה משחק מעניין בשבילי, ראיתי הרבה שחקנים שלא שיחקו קודם ולמדתי הרבה לגביהם".

אנגליה סיימה את המשחק כשפרנק למפארד (שהחמיץ פנדל) וסטיבן ג'רארד משתפים פעולה בקישור האחורי, משהו שבקושי עבד אצל מנג'רים קודמים, אבל עשוי להיות הכרח עבור קאפלו במידה וגארת בארי לא יחלים מהפציעה שלו. "הם מעולם לא שיחקו באמצע אצלי", אמר קאפלו, "אבל הם שיחקו מצוין. הם שחקנים טובים, מהירים, עם איכויות גבוהות שמצטרפים הרבה להתקפה".

ג'ו קול, שמהלך יפה שלו הוביל לשער הראשון, תופקד כחלוץ שני לצדו של ווין רוני. "התאמנתי בעמדה הזו עם רוני רק פעם אחת, אבל אני חייב לשמור על כל האפשרויות ונהניתי מזה. היו לי עשרה ימי אימונים טובים ומחצית שניה טובה. אני רק רוצה לעזור לאנגליה לזכות במונדיאל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully