וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי יחליף את ליפי בנבחרת איטליה

ההתאחדות האיטלקית הודיעה באופן רשמי כי עם תום המונדיאל, יקבל מאמן פיורנטינה את מושכות הנבחרת ל-4 השנים הקרובות

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: דורון שטיין

במשך מספר שבועות צצו להן שמועות בנוגע לזהות המאמן הבא של נבחרת איטליה. לרוב הנוגעים בדבר היה ברור כי מרצ'לו ליפי לא ימשיך בתפקידו, והתקשורת האיטלקית מיהרה להכריז על צ'זארה פראנדלי כיורש המיועד. היום (ראשון), הודיעה התאחדות הכדורגל האיטלקית באופן רשמי על כך שהמאמן בן ה-52 יחליף את ליפי אחרי המונדיאל, ויאמן את הסקוודרה אזורה בארבע השנים הקרובות.

פראנדלי, שיוצג באופן רשמי בתפקידו עם תום הגביע העולמי בדרום אפריקה, התחיל את קריירת האימון שלו באטלנטה, ולאחר מספר שנים בלצ'ה, ורונה, ונציה ופארמה הוא הגיע לפיורנטינה בעונת 2005/06, ומיד הצליח להשיב אותה לליגה האיטלקית העליונה. במהלך שהותו במועדון העלה פראנדלי את פיורנטינה לגביע אופ"א, ואפילו לליגת האלופות. בעונת 2007/08 זכה בתואר מאמן השנה באיטליה, ובקיץ האחרון עקף את פולביו ברנארדיני כמאמן שבילה הכי הרבה זמן בפיורנטינה באופן רצוף. את העונה הנוכחית סיים המאמן במקום ה-11 באיטליה, כאשר בליגת האלופות הודחה פיורנטינה בשלב הנוק-אאוט על ידי באיירן מינכן.

ליפי, שהספיק להוליך את הסקוודרה אזורה לזכיה במונדיאל הקודם לפני ששב לכס המלכות לפני כשנתיים, מעריך את מחליפו עד מאוד: "ההתאחדות מצאה את האדם הנכון".

ג'ילארדינו מתכונן לצעוד את כל איטליה

בתוך כך, חלוץ נבחרת איטליה אלברטו ג'ילארדינו התייחס לדיבורים על כך שהתקפת האזורי נחלשה. "אני לא חושב שיש משבר", אמר ג'ילארדינו, "אולי נכבוש מעט פחות, אבל האיזון הוא יותר חשוב ממספר השערים שנכבוש".

ג'ילארדינו דיבר גם על האווירה סביב הנבחרת, שמגיעה לטורניר כמעט נטולת ציפיות. "יש אווירה לא טובה סביב הנבחרת, מזכיר לי קצת את מה שהיה ב-2006 (אז זכתה הנבחרת במונדיאל). אבל הסקפטיות של האנשים לא מעסיקה אותנו. יש שחקנים שיכולים לעשות משהו נפלא באיטליה ואני לא אומר את זה רק כי אני כאן". ג'ילארדינו התייחס להבטחה שנתן לפני ארבע שנים, לפיה יטייל בכל איטליה אם הנבחרת תזכה בגביע העולמי והגדיל לעשות: "הפעם אני אטייל בכל איטליה, אבל ברגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully