וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "כל מי שאוהב כדורגל אוהב אותי"

כוכב נבחרת פורטוגל לא מבין את הביקורות כלפיו: "אני בדרן, זה התפקיד שלי", ומוסיף: "הלחץ בנבחרת גדול יותר מבריאל"

שבועיים לפני שנבחרת פורטוגל תפתח את הופעתה בבית ג' של המונדיאל במשחק מול חוף השנהב, התראיין היום (ראשון) כריסטיאנו רונאלדו ל-"ניוז אוף דה וורלד" וסיפר על מד הלחץ בנבחרת הפורטוגלית, שספגה גלים של ביקורת בעקבות התיקו המאופס מול קייפ ורדה בשבוע שעבר.

"אני רגיל ללחץ, אבל אני מודה שאני מרגיש לחץ גדול יותר במדי הנבחרת מאשר בריאל", אמר רונאלדו. "אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר ולקחת את הנבחרת כמה שיותר רחוק, אבל אף שחקן לא יכול לזכות בדבר לבדו, וקבוצה לא יכולה להיות רק שחקן אחד. קבוצה לא יכולה להגיע לטורניר כזה עם שלושה או ארבעה שחקנים בכושר, צריך לפחות שישה או שבעה. זה כבוד גדול בשבילי להיות הקפטן, והדרישות הגבוהות ממני לא מפריעות לי, אבל לפעמים הציפיות מוגזמות, והן תמיד נופלות עליי".

לגבי הביקורות הרבות אותן הוא סופג בעקבות סגנון המשחק שלו אמר רונאלדו: "אני בדרן, זה התפקיד שלי. כל מי שאוהב כדורגל אוהב אותי. אין לי מושג מדוע חלק מהאוהדים שורקים לי בוז, אבל זה נותן לי יותר כוח. יש לי ניסיון ואני יודע לשלוט בעצמי ולא להגיב כשלא צריך. אני לא מתכוון לשנות את מי שאני או את הדרך בה אני משחק".

רונאלדו התייחס גם לסיקור המוגזם של חייו האישיים בתקשורת והצהיר: "כל דבר שמדווח על כריסטיאנו רונאלדו הוא שמועה. כל מה שאני עושה מעורר עניין מהתקשורת והחברה, ואני רגיל להיות בחדשות כל הזמן אבל מרבית הדיווחים אינם נכונים. אני לא חושב שאנשים מכירים את רונאלדו האמיתי, אבל אני יודע מי אני ולא אכפת לי מה חלק מהאנשים חושבים עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully