וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "עדיין לא שמעתי כלום מיו"ר ההתאחדות"

מאמן נבחרת אנגליה סירב לשלול את האפשרות שיעזוב לאינטר אחרי המונדיאל והתריע מחוסר הסדר במסדרונות ההתאחדות

רגע לפני שנבחרת אנגליה תקיים את משחק ההכנה האחרון שלה מול יפן היום (ראשון), עוסקת התקשורת האנגלית בעתידו של פאביו קאפלו. בעקבות הצהרתו של מאסימו מוראטי שהמאמן האיטלקי הוא אחד המועמדים להחליף את ז'וזה מוריניו באלופת אירופה הטרייה, קיוותה הממלכה לשמוע הכחשה גורפת של קאפלו בנושא, אבל התבדתה.

למרות העובדה שלקאפלו יש חוזה עד 2012 בנבחרת שלושת האריות, הוא סירב לפסול את האפשרות שיחזור למולדתו, לאור כך שעל פי ההערכות עשויים הנראזורי לו 10 מיליון ליש"ט לשנה לצד פנקס צ'קים פתוח לרכש, בעוד ששורת העזיבות והמינויים בצמרת ההתאחדות האנגלית הותירה אותו בחוסר ודאות לגבי עתידו.

"אני לא יודע מה יקרה", הודה קאפלו. "חתמתי על חוזה עם בריאן בארוויק, יושב הראש הקודם, אבל עכשיו אני לא יודע מה יקרה. אני מחכה לדבר עם יושב הראש החדש, אבל עדיין לא שמעתי ממנו ולא נפגשתי איתו. אני רוצה להישאר כאן, אני אוהב את העבודה הזאת, אבל אני צריך לדבר קודם עם יושב הראש החדש על המצב. אני מרוכז במונדיאל הקרוב והעניין הזה לא נמצא בראש סדר עדיפויות שלי עכשיו. המטרה שלי היא להגיע עם אנגליה לגמר, וכל שאר הדברים שמסביב לא מעסיקים אותי".

דובר ההתאחדות מיהר לנסות ולהרגיע את האווירה והודיע :"נציגי ההתאחדות ישבו לשיחה עם קאפלו בימים הקרובים ויקפידו לעדכן אותו בהתפתחויות. חשוב להבהיר שאנחנו מאוד מרוצים מפאביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully