וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "נראה לי שאתחרה גם על העשור הבא"

30.5.2010 / 12:38

לאחר שנבחר לשחקן העשור, הוצבה תמונה של הרכז מחוץ ל-"החוויה האולימפית": "מודה לועד האולימפי ולמנהלת הליגה"

מערכת וואלה!

וידאו: נועם אשל
עריכת וידאו: יאיר דניאל

מאיר טפירו, שנבחר לפני פתיחת גמר הפיינל פור ביום חמישי לשחקן העשור בכדורסל הישראלי, זכה הבוקר (ראשון) לכבוד גדול כשתמונה שלו בגודל 2 מטר על 1.1 מטר הוצבה בכניסה ל-"החוויה האולימפית" של הועד האולימפי בישראל. הבחירה בטפירו נעשתה על ידי הצבעות הקהל, שהעדיפו אותו על פני יניב גרין, טל בורשטיין, דרק שארפ, עידו קוז'יקרו, ליאור אליהו, יותם הלפרין, עומרי כספי, גור שלף ודורון שפר. במעמד חנוכת התמונה נכחו הבוקר יו"ר מנהלת ליגת העל, אבנר קופל, יו"ר הועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק ואורחים נוספים.

"אנשים מתחילים להבין שיש כאן ליגה"

במהלך העשור האחרון זכה טפירו במספר הישגים שעזרו לו לזכות בסופו של דבר בתואר המכובד. הרכז סיים עם מספר הנקודות והאסיסטים הכולל הגבוה ביותר בליגה במשך העשור, נבחר שלוש פעמים לתואר השחקן הישראלי של העונה, ארבע פעמים בתואר מלך האסיסטים, ובנוסף גם בגביע המדינה עם הפועל ירושלים. במהלך העשור רשם טפירו 245 משחקים רצופים בהם השתתף ובנוסף רשם 3 טריפל דאבלים והיה לישראלי היחיד שמשיג את הנתון הזה. טפירו היה לקפטן נבחרת ישראל, ממנה פרש בקיץ הקודם, ובה רשם 116 הופעות בינלאומיות, וקלע 1098 נקודות, מתוכם 223 נקודות ב-4 אליפות אירופה בהם השתתף.

"אני רוצה להודות למנהלת הליגה ולועד האולימפי על היוזמה, ועל עצם הרעיון של שחקן העשור", אמר טפירו לאחר הצבת התמונה בחוויה האולימפית. "מנהלת הליגה עושה דברים גדולים בשביל הכדורסל הישראלי, והועד האולימפי עוזר. היה לי פיינל פור מאוד מרגש למרות שלא השתתפתי בו. התרגשתי נורא בערב הגמר, וגם עכשיו אני מתרגש קצת. תודה לכולם, ואני חושב שזה מראה שהכדורסל בדרך הנכונה וצועד לכיוון הנכון. עצם זה שיודעים להעריך ורואים את העבר של הכדורסל, מראה שזו הדרך הנכונה. רואים את זה הרבה ב-NBA ובאירופה".

"נראה לי שאני אתחרה גם על העשור הבא. ברור שזה עושה חשק להמשיך", המשיך טפירו והתייחס לעצם בחירתו. "אני חושב שהייתי מועמד לגיטימי, אנשים ברחוב אמרו לי שהצביעו בשבילי. ידעתי שמעריכים אותי, אחרי כל מה שעשיתי בכדורסל. היו מועמדים טובים שיכלו להיבחר באותה מידה, חבל שאחרים שעשו דברים טובים לא נבחרו. זה שימח אותי וריגש אותי. זה מראה שלא צריך לשחק בקבוצה מסוימת כדי להינות, זה מה שהוביל אותי לאורך כל הקריירה. יש טובים לפניי שלא הגיעו למכבי, כמו עדי גורדון ושמעון אמסלם. הליגה מתחילה להעריך שחקנים כאלה, וגם הקהל והתקשורת. בתחילת שנות ה-80 וה-90 הייתה רק קבוצה אחת בכדורסל, אבל עכשיו אנשים מתחילים להבין שיש ליגה".

יו"ר הועד האולימפי צבי ורשביאק הוסיף: "אני שמח על ההצעה של המנהלת שהציעו להציב את תמונת כדורסלן העשור. בהתחלה אמרנו לא, אבל אחרי 5 דקות החלטנו לאמץ ולמנף את הרעיון. זאת לא תהיה פינת התהילה אלא כותל התהילה, ואני אביא לאישור הועד האולימפי את רעיון כותל התהילה, שתכלול גם את הכדורגל, והראשון שיוצב שם הוא מאיר טפירו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully