וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "לפעמים הדברים לא הולכים לפי התוכנית"

דל בוסקה מסביר את הקשיים של ספרד ב-2:3 הדחוק על ערב הסעודית: "היינו מעט שאננים, אבל נהיה חייבים להישאר חיוביים"

ספרד נחשבת בעיני רבים למועמדת הבכירה לזכייה במונדיאל, אך אמש (שבת) שחקני ה"לה רוחה" הראו כי הם רחוקים משיאם, ימים ספורים ךפני פתיחת המונדיאל. ספרד ניצחה בקושי 2:3 את ערב הסעודית במשחק הכנה, חשפה לא מעט בעיות בהגנה וניצחה בקושי בזכות שער ניצחון של יורנטה שהושג רק בדקה ה-90.

"לפעמים הדברים לא הולכים לפי התוכנית, אבל אנחנו חייבים להישאר חיוביים", אמר המאמן ויסנטה דל בוסקה, "היינו שאננים מעט בפתיחה, אולי כי עברו כבר 15 ימים מאז משחקנו האחרון. זה הקשה עלינו וגרם לנו לקרטע מעט, אבל זה בסדר. אני חצי שמח. ההכנות שלנו לטורניר נפגמו מעט בגלל הסיום המאוחר של הליגה, ועכשיו כל שנותר לנו זה להמשיך לעבוד, צעד אחרי צעד".

דויד וייה כבש אמש את שערו ה-37 במדי הנבחרת, והוא רחוק רק שבעה שערים מראול, שניצב בראש הרשימה עם 44 שערים. איקר קסיאס רשם אמש את הופעתו ה-103 במדי הנבחרת, וחלף על פני ראול בדרך למקום השני ברשימת ההופעות. במקום הראשון ניצב השוער אנדוני זוביזרטה, עם 126 הופעות בינלאומיות. מי שרשמו אמש הופעות בכורה היו פדרו וחאבי מרטינז, וכעת לספרד נותרו עוד שני משחקי הכנה - דרום קוריאה ביום רביעי ופולין בשבת.

"הייתה לנו הזדמנות לתת לכמה מהבחורים את הופעת הבכורה שלהם", סיכם דל בוסקה, "במשחקים הבאים ניתן לעוד ועוד שחקנים להיות מעורבים במשחק, וכולם יזכו לזמן משחק עד לתחילת המונדיאל".

איקר קסיאס יודע שספרד רחוקה מיכולתה האמיתית. "הדבר הטוב היחיד שאפשר לקחת מהמשחק הזה זה התוצאה", אומר השוער, "עדיין חסר לנו קצת מהכל כדי להגיע לרמה שלנו. חייבים לקחת את הדברים לאט, כי איבדנו קצת את הקצב שלנו. זה המשחק הראשון שלנו אחרי הרבה זמן, וזה נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully