וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק מושלם לרוי האלאדיי

לראשונה מאז 1880 נרשמו שני משחקים מושלמים בעונה, אחרי שכוכב הפיליז לא הרשה לאף רץ לעלות לבסיס ב-0:1 על פלורידה

רוי האלאדיי נכנס הלילה (בין שבת לראשון) לדפי ההיסטוריה בתור הפיצ'ר ה-20 בלבד שרושם משחק מושלם. האס של פילדלפיה עשה זאת בניצחון 0:1 בפלורידה, כשלא הרשה לאף רץ של המארלינס לעלות לבסיס, פחות משלושה שבועות אחרי שדאלאס בריידן מאוקלנד הגיש משחק מושלם מול טמפה ביי. זו הפעם השנייה בלבד אי פעם בה נרשמים שני משחקים מושלמים בעונה אחת, כשהפעם הקודמת היתה אי שם ב-1880.

בדרך להישג ההיסטורי הגיש האלאדיי תשעה אינינגים מלאים, בהם סילק לא פחות מ-11 מתוך 27 החובטים של המקומיים בסטרייקאאוטים, ונזקק ל-115 זריקות, כשמהעבר השני ניצל ווילסון ואלדז טעות בהגנת פלורידה באינינג השלישי כדי להעלות את הפיליז על הלוח עם הנקודה שהספיקה בסופו של דבר לניצחון הודות לתצוגה הדומיננטית של האלאדיי.

"זה לא משהו שאתה חושב אי פעם שהוא אפשרי", אמר האלאדיי, שהגיע לפיליז בטרייד עם טורונטו בתחילת החורף, "אבל כשהשגתי את שני האאוטים באינינג התשיעי התחלתי להאמין. אתה תמיד מודע לזה, אבל זה לא משהו שאתה מצפה לו".

האלאדיי לא היה זקוק למהלכי הגנה מרשימים במיוחד כדי לרשום את ההישג הנדיר, אבל עדיין פרגן לחבריו, במיוחד לווילסון ואלדז, חואן קסטרו וצ'ייז אטלי, שעשו עבודה טובה: "כולם יודעים שאתה צריך מהלכים כאלה כדי לרשום הישג שכזה". פרדי גונזאלס, מאמן המארלינס, שיבח: "חייבים להסיר בפניו את הכובע. זו הסיבה שהם עשו עליו טרייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully