וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן שמר על תארו

התקווה האולימפית ללונדון ניצח גם בזוגות המעורבים עם אמו, סווטלנה, וסיים אליפות מוצלחת. בנשים ניצחה אלינה פוגץ'

אליפות ישראל בבדמינטון ננעלה הערב (שבת) אליפות ישראל לשנת 2010. לאליפות, שהינה ה- 33 במספר, הגיעו מספר שיא של ספורטאים מ- 18 מועדונים שונים ברחבי הארץ, כאשר במהלך משחקי הגמר נכחו באולם הספורט שבקיבוץ חצור מעל ל- 150 צופים.כצפוי, מישה זילברמן, התקווה האולימפית של הענף, שמר על התואר בקטגוריית היחידים, כאשר הוא מנצח במשחק הגמר את ולדי צ'סלוב בתוצאה 10:21, 11:21. זילברמן שמר גם על תואר אלוף הזוגות המעורבים ביחד עם אימו סווטלנה, לאחר משחק גמר צמוד שנמשך שלוש מערכות. לבסוף, ניצחו הזילברמנים את אלינה פוגץ' ואנטון קרשני בתוצאה 15:21, 21:16, ו-19:21 במערכה השלישית.

גם אצל הנשים לא נרשמו הפתעות, כאשר אלינה פוגץ', אלופת השנה שעברה גברה בגמר על רותם רומנו בשחזור של הגמר מאשתקד. אלינה טיילה כל הדרך אל הגמר, כאשר במשחק חצי הגמר היא מביסה את מור ביטרמן 10:21, 4:21. בתחילת משחק הגמר נראה כי אלינה הולכת לנצח בקלות גם במשחק זה, כאשר המערכה הראשונה הסתיימה בתוצאה 8:21, אך המערכה השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי ורק לאחר הארכה הצליחה פוגץ' לנצח 21:23.

מי שלא הצליח לשמור על התואר מהשנה שעברה היו ניר יוסים וליאור קרויטר, אשר נכנעו בשלב חצי הגמר לולדי צ'סלוב ואלכס בס. צ'סלוב ובס המשיכו כל הדרך אל האליפות וניצחו במשחק הגמר את האחים גדי ואמיר מוזס בשלוש מערכות. כבר בשלב רבע הגמר של תחרות זו התרחשה הפתעה, כאשר המדורגים 2 בתחרות, דני שניידמן ואנטון קרשני, הפסידו לזוג שחקנים צעירים, איתי אלעזר וזיו נדיל, בשתי מערכות והודחו מהמשך המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully