וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: ישראל עלתה לדרג ב' באליפות אירופה

הנבחרת של בני לם גברה על גרמניה 3:6 בטורניר שמתקיים במוסקבה, והעפילה לטורניר הגמר שיתקיים הקיץ בפורטוגל

נבחרת ישראל בכדורגל חופים רשמה היום (שבת) הישג מרשים במוסקבה, כשעלתה לאליפות אירופה דרג ב'. במשחק שהבטיח את עלייתה של ישראל היא גברה על גרמניה (מדורגת שניה בדרג ב') 3:6. חניכיו של בני לם כבשו את לב הקהל המקומי והקהל היהודי הרב שהגיע לתמוך בקבוצה, ובסוף המשחק זכו למחיאות כפים סוערות.

כבר בדקה הראשונה הרשית הקפטן צחי אילוז את השער הגרמני וקבע 0:1 לישראל. בדקה השלישית שרק השופט הפולני (ששלף גם 4 כרטיסים צהובים לאילוז,באדיר,יטים ואלון לוי) לפנדל תמוהה על סחיבת חולצה כביכול ברחבה, אותה ניצל סטולי להשוואת התוצאה. בדקה ה-10 הוכשל צחי אילוז ברחבה, והוא בעצמו בעט לפינה הימנית הגבוהה של השוער כדי לקבוע 1:2 לישראל. בדקה ה-11, צירופי כדור בין באדיר למושיקו אסולין, הסתיימו בכיבוש השער השלישי לישראל על ידי האחרון. בבעיטת החידוש כבשה גרמניה שער מרהיב בהתמסרות על הקו ובעיטת מספרת לשערו של איבגי (גם היום המצטיין על המגרש) ושלחה את השחקנים למנוחה עם יתרון זעיר של 2:3 לישראל.

האירוע היחיד הראוי לציון בשליש השני היה דחיקה מקו השער של אלברט נקש בדקה האחרונה של השליש השני כתוצאה מטעות בהגנה הגרמנית, מה שהעלה את התוצאה ל-2:4. בבעיטת הפתיחה של צחי אילוז לפתיחת השליש השלישי נכבש השער החמישי לטובת ישראל והתוצאה כבר 5:2, כשאילוז חגג שער שמיני בטורניר. בדקה ה-29 פרץ אדם לם על הקו השמאלי ובעט מדויק לפינה הימנית הרחוקה כדי לקבוע 2:6 לנבחרת ישראל. סטולי הספיק עוד לצמצם ל-6:3 בדקה ה-32, אך לא מנע מחניכיו של בני לם לחגוג עם הקהל היהודי הגדול את ההעפלה ההיסטורית לטורניר גמר אליפות אירופה דרג ב'.

כעת תתמודד הנבחרת בסוף השבוע האחרון של אוגוסט בעיר פורטמאו שבפורטוגל בגמר אליפות אירופה דרג ב'. ישראל היתה הראשונה להשיג את הכרטיס, ואליה יצטרפו 3 הזוכות בטורניר המשנה במהלך הקיץ, השניה בעלת ההישג הטוב ביותר והמדורגת שמינית ואחרונה מדרג א'. הנבחרת שתוכתר כאלופת אירופה תעפיל לליגת האלופות ותשתתף בשנה הבאה לצד הנבחרות הטובות ביבשת ובהן: ספרד,פורטוגל,איטליה,רוסיה,פולין,שוויץ (סגנית אלופת העולם),רומניה וצרפת של אריק קנטונה.

מאמן הנבחרת בני לם סיכם : " אנחנו מאושרים. הוכחנו כי לכדורגל החופים יש עתיד בישראל. אני מאמין כי גם במשימה של מוקדמות המונדיאל שייערכו באמצע יולי נוכל להציג יכולת דומה לזו שהצגנו היום. אני מודה לחבורת הגברים שנלחמו היום על החול ולקהילה היהודית הגדולה שתמכה בנו. אני בטוח שבעזרת התמיכה שמקבלים מההתאחדות נוכל לגבש סגל טוב לקראת ההשתלבות העתידית של הענף כמקצוע אולימפי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully