וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאניג'ה: "כולם באירופה מפחדים מארגנטינה"

חברו הטוב של מראדונה מאמין בנבחרת ובמסי: "הוא הדבר הכי קרוב לדייגו". זגאלו: "התקפית, ארגנטינה עדיפה על ברזיל"

נבחרת ארגנטינה נפרדה מאוהדיה וכבר נחתה בדרום אפריקה לקראת פתיחת משחקי המונדיאל. דייגו מראדונה הגיע מחויך מתמיד, כאשר משחקי ההכנה האחרונים רוממו את רוחו ונתנו לו סיבה טובה להאמין שהטורניר יהיה מוצלח, וכדי להשלים את המשימה צריך להתחיל טוב עם ניצחון על ניגריה במשחק הראשון ב-12 ביוני.

קלאודיו קאניג'ה, חברו הטוב של מראדונה וכוכב הנבחרת לשעבר, מאמין שלאלביסלסטה יש סיכוי מצוין בטורניר. "אני חושב שארגנטינה, ברזיל, ספרד ואנגליה הן הפייבוריטיות", אמר 'אל פחארו' (הציפור) לרדיו 'פוקס ספורט'. "שחקני ארגנטינה מככבים בליגות הטובות באירופה ומגיעים בכושר מצוין לגביע העולמי. אף נבחרת אירופית לא רוצה לפגוש אותם בשלבים המכרעים, למרות שבמוקדמות הם לא שיחקו טוב. אחרי המשחק הראשון נוכל לדעת טוב יותר באיזה רמה נמצאת הנבחרת".

בתור חלוץ, קאניג'ה יודע להעריך את האפשרויות הרבות שיש למראדונה בהתקפה. "זה קשה לבחור, כולם יודעים לכבוש ומציגים יכולות שונות ומגוונות". לגבי מסי, אין לקאניג'ה שום ספק: "הוא השחקן הכי טוב בעולם, הדבר הכי קרוב לדייגו".

גם מריו זגאלו, מאמנה האגדי של נבחרת ברזיל, יודע להעריך את היריבה הגדולה של נבחרתו. "ברזיל תמיד פייבוריטית, אבל לדעתי לארגנטינה יש כישרון בלתי נגמר בחלק הקדמי ולכן היא עדיפה", הודה המאמן הוותיק בראיון לרדיו ארגנטינאי. "מסי יכול לעשות את ההבדל עבור הנבחרת של מראדונה, שאיכותית עולה על זו של ברזיל". על הסגל של דונגה אמר זגאלו: "הנבחרת הנוכחית דומה לזו של 1994. ההגנה מאוד חזקה, אבל השארתו בחוץ של אדריאנו לא חיובית, היינו צריכים שחקן כמוהו. קאקה הוא האיש המוכשר ביותר והרבה יהיה תלוי בו, בתקווה שיעשה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully