וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי עוזב את אוזבקיסטן בשל לימודי בנו?

אלוף העולם הודיע על עזיבת בוניודקור. "אני מודאג מהלימודים של בני", אמר וסיפר שיש לו הצעות מאירופה, אסיה וברזיל

לא ברור אם לואיז פיליפה סקולארי חושב שכולנו מטומטמים, אבל שמעו סיפור קצת הזוי: מאמן שעוזב את תפקידו כדי לתמוך בבנו בלימודים. את הטענה הזו מעלה אלוף העולם לשעבר, שאימן עד היום את קבוצת בוניודקור האוזבקית, וכעת הודיע שהוא עוזב. הסיבה: "כדי לעזור לבן שלי בלימודים האוניברסיטאים".

סקולארי מסיים את תפקידו באוזבקיסטן אחרי שנה בתפקיד לאחר שנלא הצליח להעפיל עם המועדון לליגת האלופות האסייתית, כשיחד עימה הוא הפסיד לאל הילאל הסעודית בשלב שמינית הגמר. זה קרה מוקדם יותר החודש, אבל לטענת סקולארי, הסיבה לעזיבתו כאמור אחרת לגמרי.

"הסיבה העיקרית לעזיבתי את אוזקביסטן היא שאני מודאג מהלימודים של בני", אמר המאמן, שזכה ב-2002 עם נבחרת ברזיל במונדיאל והעפיל לגמר יורו 2004 עם פורטוגל. "הוא רק סיים את הלימודים בבית הספר הבינלאומי בטשקנט והוא עתיד ללמוד באוניברסיטה. אני צריך לתמוך בו ולעזור לו כעת. המשפחה שלי והילדים שלי הם הדברים הכי חשובים עבורי".

לגבי עתידו, סקולארי סירב להתייחס, והבהיר שהתפקיד הבא שלו בקריירה ייקבע רק אחרי שבנו יתקבל לאוניברסיטה. "אולי הבן שלי לא ירצה להישאר בפורטוגל, כך שאני לא יכול להגיד דבר על המקום הבא שבו אעבוד", אמר סקולארי, שסיפר כי הוא מחזיק הצעות מאירופה, ברזיל ואסיה. במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה עימו, אמר סקולארי כי המועדון ניסה לקצץ את החוזה שלו, שאמור היה להסתיים בחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully