וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "כיום בכדורסל הכל אפשרי"

29.5.2010 / 10:31

מאמן נבחרת רוסיה התייחס לזכייה באליפות של גלבוע/גליל בעת נאום בפני המועמדים לכניסה לאקדמיה של איגוד הכדורסל

מאמן נבחרת רוסיה, דיוויד בלאט, הרצה אמש (שישי) בפני המועמדים להיכנס לאקדמיה לכדורסל של איגוד הכדורסל בשנת הלימודים הקרובה. בלאט הרצה במסגרת מחנה אימונים המתנהל במהלך כל סוף השבוע, שמטרתו מיון סופי של 12 המקומות האחרונים עליהם מתמודדים 20 מועמדים. בלאט הרצה בפני המועמדים על מצוינות בכדורסל והביא סיפורים אישיים, כמו כן שיבח ובירך את איגוד הכדורסל על הפרויקט הייחודי. בכנס נכחו בין השאר המאמן הראשי לאקדמיה לכדורסל ומאמן נבחרת הקדטים של ישראל, רובי בלינקו, עוזרו נתי כהן וכן יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני.

"מי שבוחר בקריירה של כדורסל, צריך להתמיד, ומי שרוצה להיות כדורסלן מקצועי, שלא יפספס את הרגע וההזדמנות שנותנים לו", אמר בלאט במהלך ההרצאה והתייחס לזכייה של גלבוע/גליל, אותה אימן בעבר באליפות, "אי אפשר להתחרט מחר על מה שלא עשינו היום. מהניצחון של הפועל גליל/גלבוע על מכבי תל אביב ניתן בעיקר ללמוד כי היום בכדורסל הכל אפשרי ואם מתמידים בדרך ובשיטה, בסוף גם מגיעות התוצאות".

יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני, הוסיף: "כיף לראות כאן שחקנים צעירים, כשרוניים ונחושים. אנחנו מבחינתנו מוכנים לתת להם הכל כדי להגשים את חלומם. לצערנו, לא נוכל לקבל את כולם לאקדמיה לכדורסל, אך אין ספק שרוב החניכים שיתקבלו לאקדמיה, יובילו את הכדורסל הישראלי בעוד מספר שנים. לנו ישנה הסבלנות, וכמו שדיוויד בלאט אמר, 'בהתמדה ובנחישות, בסוף גם התוצאות תגענה' ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully