וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "אפשר לזכות בעוד אליפות"

מאמן בוסטון היה נרגש מהאפשרות לזכות תוך שלוש שנים בשתי אליפויות. הווארד: "הם שיחקו כמי שרוצים לזכות באליפות"

רק לפני שנתיים חגגו שחקניו של דוק ריברס את האליפות ופגשו אז את לוס אנג'לס לייקרס. שנתיים עברו והנה הסלטיקס משחזרים את המעמד, כשמאוד יכול להיות שמי שתעמוד מולם היא אלופת השנה שעברה, שתהיה נחושה להגן על התואר. בוסטון הבינה שכל מה שהיא צריכה לעשות הלילה כדי להימנע ממבוכה אמיתית זה להשיג ניצחון ביתי על אורלנדו. בשלבים רבים של המשחק, זה נראה היה כמו עוד משחק ליגה בגלל הפער שהלך וגדל, אבל בסופו של דבר הסלטיקס סיימו את זה עם ניצחון 84:96 שסגר 2:4 בסדרת גמר המזרח.

"ברור שאליפות אחת זה מיוחד ואף אחד לא יכול לקחת ממך אותה, אבל לקבוצות אחרות יש כמה אליפויות, ואנחנו רוצים להצטרף למועדון הזה של קבוצות שזכו בשתי אליפויות", החל דוק ריברס, מאמן הסלטיקס בהשוואות. "החמישייה הראשונה שלנו אף פעם לא הפסידה סדרות, מעולם לא. האמנו כשהגענו לעונה, ואנחנו עדיין מאמינים שאפשר לעשות את זה".

פול פירס, שסיים משחק מצוין עם 31 נקודות, התבקש להתייחס לסוגיה שהעסיקה את כולם: מה יקרה אם אורלנדו תעשה היסטוריה ותחזור מפיגור 3:0 לניצחון 3:4. "לא חשבתי בצורה שלילית על הפסד או על מצב שאנחנו מובילים 0:3 ושמשהו טרגי יקרה", אמר פירס. "זה לא הוקי, זה כדורסל. למרות זאת, מתישהו קבוצה תחזור מפיגור 3:0. אני פשוט שמח שהצלחנו להאריך את זה שנה אחת נוספת".

דוויט הווארד, שירד מאוכזב אחרי שלא היה רחוק מאותה היסטוריה, אבל חבריו קיבלו רגליים קרות דווקא במשחק החשוב ביותר שלהם העונה, אמר: "הבחורים האלה של בוסטון שיחקו כמי שרוצים לזכות באליפות במהלך כל הסדרות. זו הסיבה שהם נמצאים במצב הזה כרגע".

סטן ואן גנדי הצטרף לדברים ואמר: "נייט רובינסון היה ענק במחצית הראשונה. זה הקפיץ אותם בגדול. הם ניצחו שתי קבוצות טובות מאוד וגרמו לנו להיראות כקבוצה לא טובה. כשאתה מנצח שתי סדרות באופן הזה, צריך להיות הוגנים ולומר שמגיע להם המקום שבו הם נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully