וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באינטר מודים: קאפלו מועמד

מאסימו מוראטי הבהיר שמאמן נבחרת אנגליה בתוכניות שלו, וחשף: "חשבנו על גווארדיולה, אבל הוא קשור מדי לברצלונה"

באינטר עוד מנסים להתאושש מהעזיבה הצפויה של ז'וזה מוריניו את אלופת אירופה הטרייה. בדיוק לפני שבוע חגגה אינטר את השלמת הטרבל, אבל בינתיים באיטליה כולם ממתינים למוצא פי של מאסימו מוראטי, נשיא הקבוצה, כדי לדעת מי יירש את 'המיוחד', שיוצג ביום שני כמאמן ריאל מדריד.

מתברר כי אחד המועמדים לתפקיד, וזה כבר רשמי, הוא מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו. את הדברים הללו אמר הנשיא, שהתייחס לסוגיית המאמן לעונה הבאה. בעוד לפני מספר ימים קאפלו סיפר כי לא נעשתה שום פנייה אליו והבהיר כי הוא מחויב לנבחרת אנגליה, מוראטי דווקא מציג את הדברים בצורה קצת שונה.

"הוא אחד המועמדים, אבל עדיין לא החלטתי", אמר מוראטי לגאזטה TV. "ברגע שמוריניו עוזב, החובה שלי היא למצוא מאמן רציני ובעל ניסיון, למשל בליגת האלופות. אני חושב שלמאמנים רבים יש רצון עז לעבוד עם אינטר". שמות נוספים של מועמדים שעלו לאחרונה להגיע לנראזורי הם פפ גווארדיולה (ברצלונה) ולוצ'יאנו ספאלטי (זניט), אך מוראטי גם יודע שהסיכויים שהשניים יגיעו נמוך. שם נוסף שעלה הוא זה של מנואל פלגריני, שפוטר מריאל מדריד.

"חשבנו על גווארדיולה", הוא סיפר. "אבל הוא קשור מדי לברצלונה ואני לא חושב שהוא יבוא בשביל כסף. ספאלטי עשה עבודה טובה ברומא והוא עושה עבודה טובה ברוסיה, ואני חושב שהוא מתכוון להישאר שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully