וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה 84:96 את אורלנדו והעפילה לגמר הפלייאוף

הירוקים של ריברס מנעו היסטוריה עם ניצחון במשחק השישי בסדרה וימתינו כעת ללייקרס או לפיניקס. פירס סיים עם 31 נק'

מי שחלם על קאמבק מהסרטים, קיבל הלילה (בין שישי לשבת) דווקא את בוסטון סלטיקס נחושה לסגור עניין ולהעפיל לגמר ה-NBA. מה שנראה כלא טבעי רק לפני כמה ימים, הפך לריאלי לחלוטין כשאורלנדו הצליחה לחזור מפיגור 3:0 ל-3:2, אבל הלילה כאמור המותחן הזה הגיע לסיומו עם ניצחון של הסלטיקס בבית בגמר המזרח 84:96, הזכייה בתואר האליפות האיזורי ועם ההעפלה לגמר הפלייאוף.

עבור בוסטון מדובר באפשרות ממשית לזכות באליפות שנייה בתוך שלוש שנים אחרי שבשנה שעברה היא הודחה בשלב מוקדם יותר. כעת הירוקים של דוק ריברס ימתינו בסבלנות להשלמת הסדרה בין הלייקרס לפיניקס, ובכל מקרה יודעים שביום חמישי הם יתייצבו לקרבות חייהם. כזכור, לוס אנג'לס מובילה 2:3, כשניצחון שלה הלילה על הסאנס במשחק השישי יסדר את שחזור הגמר מלפני שנתיים.

הרבע הראשון היה בשליטת הירוקים, שקלעו 30 נקודות לעומת ה-19 של אורלנדו. עד אמצע הרבע זה היה צמוד, אבל ריי אלן, פול פירס ורייג'ון רונדו השאירו את ההגנה של המג'יק מתוסכלת. ואז הגיע נייט רובינסון, שלא בלט עד עכשיו אצל בוסטון, אבל עם כניסתו לפרקט ברבע השני, שלשה אדירה שלו דקה וחצי בתוך המשחק העלתה את ההפרש ל-15. היתרון אף עלה בהמשך ל-21 במה שנחשב ליתרון הגבוה ביותר של הירוקים, אבל אורלנדו הצליחה להוריד את ההפרש ל-13 בהפסקה (55:42).

אורלנדו עוד קיוותה לקזז בהפרש בפתיחת הרבע השלישי, אבל מהר מאוד אלן הבהיר לאן המשחק הזה מתפתח עם שלשה נהדרת שלוש דקות בתוך הרבע, שהקפיצה חזרה את היתרון ל-19, כשבפתיחת הרבע בוסטון קלעה 11 מ-13 הזריקות שלה. ג'אמיר נלסון נאבק בכל כוחו, אבל בוסטון הלכה לקו שש פעמים רצוף בהמשך ודאגה שהיתרון הנהדר שלה יישאר גם בסיום הרבע (61:82).

וינס קרטר עוד ניסה בפתיחת הרבע האחרון לעשות משהו, בזמן שבמשך דקות רבות בוסטון נעצרה על 85 נקודות ולא קלעה. פירס שבר את הבצורת, ולמרות שאורלנדו עשתה קולות של חזרה, בוסטון לא ירדה מפער של 14 לאורך כמעט כל הרבע פרט לדקה האחרונה, כשגם השלשה של מייקל פייטרוס 23 שניות לסיום לא ממש הצליחה להעלות חיוך אצל סטן ואן גנדי.

31 הנקודות של פול פירס היו המשמעותיות אצל בוסטון, שנהנתה ממנו גם מ-13 כדורים חוזרים וחמישה אסיסטים. ריי אלן סיים עם 20 נקודות, רייג'ון רונדו קלע 14, נייט רובינסון סיים עם 13 וקווין גארנט, ששיחק 33 דקות, לא נזקק לעזור יותר מדי וקלע עשר. באורלנדו בלט כהרגלו דוויט הווארד, שסיים עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשוינס קרטר סיים עם 17 וג'אמיר נלסון קלע 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully