וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין ושראפובה השאירו אותנו עם טעם של עוד

הרוסיה נתנה פייט מצוין והשוותה ל-1:1 במערכות, אבל החושך העביר את ההכרעה ליום ראשון. נדאל וסרינה וויליאמס בשמינית

משחקי הסיבוב השלישי ברולאן גארוס הושלמו היום (שבת) כמעט במלואם, ואחרי שהימים הראשונים סבלו מיותר מדי הפסקות גשמים טורדניות, נהנים המארגנים מהאפשרות להצליח ולסיים את השבוע עם תמונה מלאה (כמעט) של משחקי שמינית הגמר, אצל הגברים ואצל הנשים. המשחק היחיד שלא הסתיים, ורק בגלל החושך באצטדיון המרכזי, היה המשחק המרכזי בין ז'סטין הנין למריה שראפובה, שנגרר למערכה שלישית ומכרעת. המערכה הזאת תשוחק ביום ראשון. סרינה וויליאמס הוציאה את המשחקים לדרך מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה, וניצחה אותה בשלוש מערכות.

הפתעת היום שייכת ללא ספק לטיימורז גאבשווילי הרוסי (114) בעולם, ששלח את אנדי רודיק הביתה כבר בסיבוב השלישי. לא היה פה מאבק צמוד, אלא קרב בן שלוש מערכות, שהאמריקאי הפסיד בו ונכנע שוב על החימר. נובאק דג'וקוביץ' (3) אמנם הפסיד מערכה מול ויקטור האנסקו הרומני, אבל ניצח בארבע מערכות ועלה לשלב הבא. במשחק היום של הגברים ניצח רפאל נדאל את לייטון יואיט בשלוש מערכות.

*** הפתעה גדולה נרשמה בטורניר הזוגות, שם הודחו המדורגים הבכירים, האחים בוב ומייק בריאן, כבר בסיבוב השני. התאומים האמריקאים הפסידו 6:3, 7:6 לברזילאים הבלתי מדורגים, מרסלו מלו וברונו סוארס, ויצטרכו לחפש את השיא העולמי עם התואר ה-62 שלהם במקום אחר.

גברים: יואיט בקושי דגדג את נדאל

הגשם בבירת צרפת גזל מרפאל נדאל יום של מנוחה, אבל השור הספרדי דאג לא להתעייף יתר על המידה בשני הסיבובים הראשונים. במשחקו השלישי מול לייטון יואיט המנוסה (28 בטורניר) הוא המשיך במגמה וניצח בקלילות 3:6, 4:6, 3:6. בשמינית הגמר יפגוש נדאל, המדורג שני בטורניר, את הברזילאי תומאס בלוצ'י (24) שגבר בשלוש מערכות על איבן ליוביצ'יץ' (14), 6:7, 2:6, 4:6.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג שלישי שעשה גם הוא דרך קלה למדי עד הלום, הפסיד מערכה לרומני המסוכן ויקטור האנסקו, אבל עשה את העבודה בארבע מערכות, 3:6, 6:3, 3:6, 2:6. בשלב הבא יתמודד הסרבי מול רובי ג'ינפרי האמריקאי, שרשם את ההפתעה השניה של יום המשחקים. ג'ינפרי גבר על האלוף לשעבר, חואן קרלוס פררו הספרדי (16 בטורניר) 5:7, 3:6, 6:2, 6:2, 4:6.

אנדי רודיק (6) קיווה לשחזר את הישג השיא שלו ברולאן גארוס מאשתקד ולחזור לשמינית הגמר עם ניצחון על טיימורז גאבשווילי הרוסי, אבל לרוסי היו תוכניות אחרות לגמרי עבורו. גאבשווילי השיג ניצחון במערכה הראשונה 4:6, המשיך עם אותה תוצאה גם במערכה השנייה, ובמערכה האחרונה זה פשוט נראה היה גדול על האמריקאי, שנכנע שוב על החימר, הפעם 6:2, וסיים את דרכו בתחרות מוקדם מהצפוי.

גאבשווילי יפגוש בשלב הבא יורגן מלצר האוסטרי (22), שהמשיך בכושרו המצוין והדיח את דויד פרר (9) עם 4:6, 0:6, 6:7. פרננדו ורדסקו, שנתקל בקשיים בסיבוב השני, לא ליקק דבש גם הפעם ועבר הפעם מותחן בן חמש מערכות וארבע שעות, בסיומו הוא גבר על פיליפ קולשרייבר הגרמני (30 בטורניר) 2:6, 6:3, 6:3, 7:6, 4:6. בסיבוב הבא יתמודד ורדאסקו נגד בן ארצו ניקולס אלמגרו (19), שסילק מדרכו את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני בעזרת ניצחון קל 3:6, 3:6, 4:6.

משחקים נוספים:

מיכאיל יוז'ני (רוסיה, 11) - ויקטור טרויצקי (סרביה) 6:2, 6:7, 2:6, 3:6

נשים: לא כל כך מהר, הנין

שנתיים וחצי חלפו מאז אותו גמר בלתי נשכח במלבורן, בסיומו הכתה מריה שראפובה את ז'סטין הנין שוק על ירך עם 4:6, 0:6 מוחץ וזכתה באליפות אוסטרליה. הבלגית הצנומה פרשה ממשחק חודשים ספורים לאחר מכן, ורק כעת, חצי שנה אחרי חזרתה המתוקשרת למגרשים, היא זוכה להזדמנות לנקום בשראפובה, שניצחה אותה גם בגמר אליפות ארצות הברית ב-2006. הפעם יחסי הכוחות הם כמובן לטובתה של מומחית החימר מבלגיה וכך זה גם נראה במערכה הראשונה שהיתה לגמרי בשליטתה והסתיימה ב-2:6 להנין. אבל שראפובה הוכיחה שלמרות מצבה הפיזי ולמרות החימר, עדיין יש לה את הנסיון ובעיקר את החומר שהפך אותה גם לטניסאית גדולה ולא רק לדוגמנית. הרוסיה שמרה על משחק צמוד בשלבים הראשונים של המערכה השניה, והטניס שלה רק הלך והשתפר כשבמצב של 3:3 היא הצליחה להשיג שבירה משמעותית ולעלות ל-3:5. הנין איבדה את הריכוז לגמרי, ושראפובה ניצלה את זה כדי לנצח 3:56 במערכה השניה, בסיומה הודיעו השופטים לשתי השחקניות על דחיית המערכה המכרעת למחר בגלל החושך, כמיטב המסורת ברולאן גארוס. המנצחת בין הנין לשראפובה תפגוש בשמינית הגמר את סמנתה סטוסור האוסטרלית (7), שגברה על אנסטסיה פיבובארובה הרוסיה 3:6, 2:6.

סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה, עשתה עוד צעד בדרך לזכייה ראשונה בטורניר מאז 2002, כשפגשה בסיבוב השלישי את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה (29), מולה היא כבר נאלצה להרים את הרמה. במערכה הראשונה זה היה נראה מבטיח ובדרך לעוד ניצחון קליל עם 1:6, אבל פאבליוצ'נקובה התעלתה על עצמה ושלטה במערכה השנייה עם 1:6 משלה. במערכה המכרעת האמריקאית כבר שלטה שוב בעניינים והשלימה את העבודה עם 2:6.

בתום מותחן דרמטי התאכזבו הצרפתים לראות את התקווה המקומית הגדולה, ארוואני רזאי (15) מודחת בידי נדיה פטרובה הרוסיה (19). אחרי שכל אחת מהטניסאיות זכתה במערכה אחת, הגיעה המערכה השלישית והמכרעת שנגררה לסיום מורט עצבים, בסיומו חגגה פטרובה עם 7:6, 4:6, 8:10 שסידר לה מפגש בסיבוב הרביעי מול ונוס וויליאמס, המדורגת שנייה בעולם.

המדורגת רביעית, ילנה יאנקוביץ', גברה על אלונה בונדרנקו האוקראינית (27) 4:6, 6:7. הפרס על הניצחון יהיה מפגש מול דניאלה האנטוחובה (23) שניצחה 5:7, 3:6 את יאניה ויקמאייר הבלגית (16). אליסה קלייבאנובה, המדורגת 28, הופתעה על ידי ירוסלב שבדובה הקזחית, שגברה עליה 2:6, 6:4, 0:6, בדרך למפגש בשלב הבא עם ירמילה גרות האוסטרלית, שניצחה 3:6, 7:5, 2:6 את בת ארצה, אנסטסיה רודיונובה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully