וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: פאר נגד ברטולי, ונגד הקהל

הישראלית תנסה להתגבר על המדורגת 14, שתהנה מתמיכת האוהדים הצרפתים, בסיבוב השלישי. ארליך וסלע הודחו בזוגות

שחר פאר תעלה מחר (שבת) לאחד המבחנים הגדולים שנה העונה, כשתפגוש את מריון ברטולי בסיבוב השלישי של הרולאן גארוס. המשחק בין השתיים יהיה השני במגרש סוזן לנגלן, השני בגודלו בטורניר היוקרתי, והוא צפוי לצאת לדרך בסביבות השעה 14:30 שעון ישראל.

פאר הגיעה לטורניר בכושר מצוין, אחרי עונת חימר פנטסטית שהעלתה אותה עד המקום ה-18 בעולם, ואחרי שחלפה בקלות יחסית על פני נוריה לאגוסטרה ויווס הספרדיה עם 1:6, 4:6 בסיבוב הראשון, היא התגברה על פתיחה חלשה מול האמריקאית בתאני מאטק סנדס בדרך לניצחון 6:3, 0:6, 1:6. מנגד התגברה ברטולי על מריה אלנה קמרין האיטליה 2:6, 3:6 בסיבוב הראשון, ודילגה גם מעל בת ארצה אוליביה סאנצ'ז עם 5:7, 2:6 בסיבוב השני.

לאור העובדה שבשנה שעברה החמיצה פאר את הרולאן גארוס, היא יודעת שניצחון על המדורגת 14 בעולם שיעלה אותה לשמינית הגמר יזניק אותה גם כמה מקומות במעלה הדירוג. היריבה של המנצחת בין פאר לברטולי תהיה סרינה וויליאמס, שניצחה בסיבוב השלישי את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה במשחק שפתח את יום המשחקים באצטדיון פיליפ שארטייה.

עבור פאר זו תהיה הזדמנות לשחזר את הישג השיא שלה על החימר בפאריס, אחרי שהעפילה לשמינית הגמר ב-2006 וב-2007, בעוד שלברטולי בת ה-25 יש ברזומה הופעה בודדת בשמינית הגמר בגרנד סלאם הביתי שלה לפני שלוש שנים.

פאר וברטולי, ששיתפו פעולה עד לפני מספר שנים במשחקי זוגות, נפגשו לא פחות משמונה פעמים בעבר, בהם מחזיקה פאר במאזן של 2:6, אך ברטולי ניצחה במפגש האחרון ביניהן, בסיבוב הראשון של טורניר באלי בשנה שעברה, וגם בעימות האחרון בין השתיים בטורניר גרנד סלאם, בסיבוב השלישי בווימבלדון ב-2007.

* אנדי רם ימשיך בדרכו בטורניר הזוגות יחד עם ג'וליאן נואל. הצמד הישראלי-אוסטרי, המדורג 10 בטורניר, יפגוש בסיבוב השני את גאל מונפיס וז'וסלאן אואנה המקומיים. לאחר מכן ינסה רם להתקדם גם בטורניר הזוגות המעורבים שם ישתף פעולה עם אלנה וסנינה הרוסיה ויפגוש שני מומחי זוגות בדמותם של ננאד זימוניץ' הסרבי וקתרינה סרבוטניק הסלובנית.

* דודי סלע ויוני ארליך, שמשחקים יחד בטורניר הזוגות, הודחו בסיבוב השני אחרי שנוצחו על ידי סטפן האס האוסטרלי ואנדרה סה הברזילאי 6:4, 6:4. הצמד הישראלי נשבר שלוש פעמים וסיים את דרכו בתחרות לאחר שעה ועשר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully