וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם מונה לקפטן נבחרת גרמניה

יואכים לב החליט שמגן באיירן מינכן יענוד את הסרט, במקום באלאק. המאמן: "יש לו הרבה תשוקה". נוייר ישמש כשוער הראשון

מגנה של באיירן מינכן פיליפ לאהם מונה לקפטן נבחרת גרמניה, כך הודיע היום (שישי) מאמן הנבחרת יואכים לב. כזכור, מיכאל באלאק נפצע לפני זמן מה, דבר שגרם לו להחמיץ את המונדיאל, ולב חיפש מחליף לשחקן צ'לסי שענד את סרט הקפטן עד אז.

בימים האחרונים שמר לב את הקלפים קרוב מאוד לחזהו ולא הסכים לחשוף את זהות הקפטן. אי הוודאות יצרה מתח (אחרים ישפטו אם בריא או לא) בקרב הנבחרת הגרמנית, כאשר ההדים מסביב גבר. שוער וקפטן הנבחרת לשעבר אוליבר קאן אמר למשל בימים האחרונים כי הוא אינו סבור שלאהם אכן מסוגל למלא את תפקיד הקפטן.

אלא שלב, כמובן, לא שעה לרחשים מסביב, וכאמור האמין בשחקן בן ה-26, שערך עד כה 64 הופעות במדי הנבחרת. "לאהם משחק עם הרבה תשוקה וקלאס, והוא ייקח את תפקיד הקפטן בנבחרת", אמר לב במחנה האימון של הנבחרת באיטליה, לאחר מינויו של השחקן. יצוין כי להאם אינו משמש כקפטן בקבוצתו, אלא מארק ואן בומל ההולנדי. מי שישמש כמחליפו של לאהם יהיה חברו לקבוצה, בסטיאן שוונשטייגר.

לב אף חשף את זהותו של השוער הראשון של הנבחרת, כאשר מנואל נוייר, שוערה בן ה-24 של שאלקה, יהיה זה שיפתח בהרכב גרמניה. השוער השני יהיה טים ויזה של ורדר ברמן, כאשר סגן אלוף אירופה, האנס יורג בוט, שוער באיירן מינכן יהיה השוער השלישי.

מאמן השוערים של הנבחרת אנדראס קפקה אמר שההחלטה להמר על נוייר, לו שלוש הופעות בלבד במדים הלאומיים, לא הייתה קלה. "זה לא קל כי לוויזה הייתה עונה טובה מאוד ובוט שיחק בגמר ליגת האלופות", אמר קפקה. "כעת נצטרך לעזור להם לפרוק את התסכולים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully