וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים עובר בוודאות לווסטהאם"

אנדרו אנדרוניקו, המפרק של פורטסמות, אישר כי הבלם הישראלי יעבור לפטישים ללא תמורה, שם הוא אמור לחבור לאברהם גרנט

אנדרו אנדרוניקו, המפרק של פורטסמות, אישר היום (שישי) את הדיווחים לפיהם טל בן חיים יחבור לאברהם גרנט ויצטרף לווסטהאם. הבלם הישראלי יעבור לאפטון ללא תמורה ובכך תחסוך פורטסמות שלושה מיליון ליש"ט, עלות שכרו. גם קווין פרינס בואטנג הגנאי עשוי לעבור לווסטהאם, למרות שיש לו הצעות מגרמניה וספרד. שני השחקנים צפויים לעזוב באופן רשמי בשבוע הבא.

"בן חיים עובר בוודאות לווסטהאם ללא תמורה", הבהיר המפרק לעיתון 'פורטסמות ניוז'. "נחסוך 2.5-3 מיליון ליש"ט לשנה על החוזה שלו". בנוסף לבלם הישראלי, הבהיר המפרק כי פורטסמות תמכור שלושה עד חמישה שחקנים אך ציין כי "לא נמכור בזול ולא נשמע הצעות מגוחכות".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם באנגליה כי פורטסמות ביקשה מגרנט לקחת איתו את בן חיים לווסטהאם בתמורה לויתור דרישתה לפיצוי מהפטישים. רשת ESPN דיווחה היום כי כל תנאיו של גרנט בווסטהאם סגורים וכי ההודעה הרשמית צפויה בשבוע הבא אחרי שהמאמן יקבל את רישיון העבודה.

אם אכן בן חיים ישלים את המעבר, תהיה ווסטהאם קבוצתו השישית בפרמיירליג בשש השנים האחרונות. הבלם בן ה-28 הגיע לבולטון בקיץ 2004 ושיחק בצ'לסי, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד ופורטסמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully